Hidrogéncellás változattal bővül az ë-Jumpy kínálata a Citroën hazai képviseletének tájékoztatása szerint. Az újdonság kétféle – 4,95 m (M) és 5,30 m (XL) – méretben lesz kapható.
Az új ë-Jumpy Hydrogent 45 kW-os teljesítményű üzemanyagcellával, három hidrogéntartállyal, valamint 10,5 kWh kapacitású akkumulátorral szerelik. Utóbbira azért van szükség, hogy egyfajta tartalékként szolgáljon, hiszen a hidrogéntartályok kiürülése esetén még 50 kilométert lehet megtenni a furgonnal az akkumulátorban eltárolt energiának köszönhetően. Nem csak ekkor jöhet jól az energiatároló egység, ugyanis az akksira olyan hirtelen energiafelvétellel járó pillanatokban, így például a lendületes kigyorsításoknál, vagy egy-egy meredekebb emelkedőn való felkapaszkodás során is szükség lehet.
A beépített villanymotor tehát a 700 baros hidrogéntartályokra és az akkumulátorokból nyeri a működéshez szükséges energiát. A hajtásláncvezérlő rendszert azonban úgy programozták, hogy az üzemanyagcella szépen lassan visszatermelje az akksiba a korábban felhasznált áramot annak érdekében, hogy mindig rendelkezésre álljon a megfelelő töltöttségi szint. Az akkumulátor ugyanakkor elektromos töltőhálózatról is tölthető, ami jól jön a szorult helyzetekben. A hidrogéntartályok és az energiatároló csomag teljes feltöltése esetén az ë-Jumpy 400 kilométert képes megtenni, ami meglehetősen kedvező egy akkumulátortechnológiás furgonhoz képest. Ráadásul a Citroën számításai szerint az üzemeltetők 8 százaléka 300 kilométernél többet megy naponta egy ekkora furgonnal.
Az ë-Jumpy Hydrogen ugyanúgy a PSA SevelNord-i üzemében készül, de a hidrogén hajtásláncot a Stellantis-csoport hidrogén üzemanyagcellás kutató- és fejlesztőközpontjában, a németországi Russelsheimben építik be a furgonokba. A hazai képviselet tájékoztatása szerint a hidrogén üzemű ë-Jumpyt ősztől kezdik el kiszállítani a megrendelőknek.