A 36 éves versenyző a harmadik futamon az első rajtrácsról indulhatott, mivel előzőleg a Superpoleban az első helyet tudta megszerezni.  Hozzá kell tenni, ez nem volt olyan egyszerű, mivel német riválisa, Sascha Lenz mindössze 0,2 másodperccel volt lassabb az időmérőn a magyar versenypilótához képest. Emiatt joggal lehetett feltételezni, hogy ellenfele a futamon is mindent meg fog tenni azért, hogy elhappolja az első helyet a Révész Racing versenypilótájától. 

Kiss Norbi a gördülő rajtnál a pole pozícióból indult és egy darabig fej-fej mellett haladt Lenzzel. A magyar versenyző ugyanakkor –  a tegnapi naphoz hasonlóan – zseniálisan őrizte első helyét. Már az első kanyar után a külső ív felé terelte a német pilótát. Sascha Lenz láthatóan ennek még mindig nem találta meg az ellenszerét, ezért már az első körben lemaradt Kiss Norbitól. A Révész Racing versenyzője ezután fokozatosan tudta növelni előnyét üldözőjével szemben, de az első hely a 11 kör alatt egyszer sem volt érdemben veszélyben, így Kiss Norbi az első helyen futhatott be 25,38 perces idővel. Sascha Lenz viszont csak 8 másodperces késéssel gurulhatott be a célegyenesbe, a harmadik pozíciót pedig a cseh Adam Lacko szerezte meg az erősen megtépázott Freightlinerrel.

A negyedik futamon a rajtot követően a német Steffi Halm vette át a vezetést, mögötte pedig Adam Lacko és Brereton száguldott. 1-2 körig nem történt elől érdemi változás, de az eredetileg nyolcadik helyről induló Kiss Norbi nagyot autózva fokozatosan le tudta dolgozni a hátrányát. Törekvésének hamar meg is lett az eredménye, a harmadik körben ugyanis Breretont megelőzve sikerült feljönnie a harmadik helyre. Ezt követően a magyar versenyző kitartóan támadta Adam Lackót, a Steffi Halm mögött autózó cseh pilóta viszont sokáig rutinosan tartani tudta pozícióját. Az első három versenykamion egy-egy alkalommal olyannyira közel került egymáshoz, hogy Kiss Norbi előtt megnyílt a lehetőség, hogy rögtön az élre ugorjon. 

Kiss Norbi főnixmadárként támadt fel a Hungaroringen 1


Kiss Norbi két futamgyőzelmet is szerzett vasárnap. Forrás: MTI/Koszticsák Szilárd

Ez azonban nem jött össze azonnal, így a Révész Racing versenyzőjére az a feladat hárult, hogy először mindenképpen Adam Lackót gyűrje le. Szerencsére Kiss Norbinak erre bőven volt ideje. A művelet végül a hetedik körben sikerült, ráadásul nem is akárhogyan: a rajtvonal utáni első kanyarban a magyar versenykamion megalkuvást nem ismerve húzott el Freightliner mellett. Persze a cseh versenyző ezután szorosan próbált tapadni Kiss Norbira és többször megkísérelte visszaszerezni a második helyet. A nyolcadik körben, ugyancsak a rajtrács utáni első kanyarban a magyar versenyző végül sikeresen átvette a vezetést, mégpedig úgy, hogy a kanyar belső íve felé kormányozta a versenykamiont, miközben Steffi Halm és Adam Lacko a külső ív felé sodródott. Ezt kihasználva Kiss Norbi meg tudott lódulni, később pedig sikeresen őrizte meg első helyét a 11. kör végéig és végül 26,11 perces idővel gurult át a célvonalon. 

A Révész Racing csapata és Kiss Norbi vasárnap bebizonyította, miért a magyar istálló számít az idei Kamion Európa-bajnokság egyik fő esélyesének.