Erdőtüzek, téli káosz, áramkimaradás, áradás. Napjainkban rengeteg természeti jelenség kényszerítheti térdre a kommunikációs csatornákat, ezért hozta létre a Verizon a képeken látható, adótoronyként működő Ford F-650-est. 

Az amerikai gyártó a 2000 óta gyártásban lévő modellekhez a már jól bevált 6,7 literes V8-as turbódízeles motorokat, a benzines változatokhoz pedig a V10-es, 6,8 literes erőforrást kínálja. Mindkét motorhoz automatikus, hatfokozatú váltó áll rendelkezésre, ami már önmagában luxusnak számítana idehaza ebben a szegmensben.

Természetesen mindkét erőforrás gyárilag is átalakítható sűrítettföldgáz-, vagy folyékonypropángáz-üzemre.A modellek számos segédberendezéssel lesznek rendelhetők, ilyenek például a kihajtható tengelycsonk, a billenőplató és a daru.

Ez az amerikai gép bárhol tudja szórni az 5G-t 1

Ezt a variálhatóságot használták ki a THOR névre keresztelt konstrukció megalkotásakor, melynek különlegessége a duplakabinos kialakítás.

Ez az amerikai gép bárhol tudja szórni az 5G-t 2

Elöl a szokásos háromsoros utastér található, hátul viszont a kommunikációs egységek irányítóközpontja kapott helyett. Innen a letalpalás, valamint az antennák irányba állítása után az F-650-es képes 5G átviteli sebességű internetelérést biztosítani.