Külföldi bevetések tűztámogatására tervezett, távolból irányított szárazföldi egység: angolból lefordítva ezt a frappáns nevet adta sofőr nélküli harci járművének az amerikai Oshkosh Defense. Gyanítjuk azonban, hogy hosszú távon ROGUE Fires (azaz Remotely Operated Ground Unit for Expeditionary Fires) vagy még inkább csupán Rogue néven fogják emlegetni a berendezést, feltéve, hogy beválik, és megrendelést ad le rá az USA hadereje, amely a napokban hadgyakorlaton tette próbára a technológiát.

A haditengerészet  és a tengerészgyalogság közös hadgyakorlatán sikerrel vizsgázott ROGUE Fires egy rádiótávvezérlésű jármű, amelynek alapját az Oshkosh JLTV könnyű taktikai gépkocsi adja. A legváltozatosabb célokra alkalmas JLTV félméteres rugóutakkal, robbanásvédelemmel ellátott ülésekkel, automatikus tűzvédelmi rendszerrel rendelkező jármű. Helikopteren, repülőgépen és kétéltű járművön egyaránt szállítható, hasznos teherbírása felépítménytől függően 1,6-2,3 tonna.

Ezt a 2015 óta gyártott alapot szerelték fel az Oshkosh saját fejlesztésű autonóm mobilitási technológiájával, amely a távvezérlést éppúgy lehetővé teszi, mint a konvojban való közlekedést, amikor a robotizált jármű egy elöl haladó felvezető gépkocsit követ. A cél mindkét esetben ugyanaz: a jármű a katonák veszélyeztetése nélkül közelítheti meg a célterületet.

A gépkocsira vízi járművekre kilőhető rakétákat telepítettek, ám nyilván bármilyen más fegyverplatform hordozására is alkalmassá tehető.