Az Aeropark Ikarus EAG E98 típusú autóbusza magányosan.
Az Aeropark Ikarus EAG E98 típusú autóbusza magányosan.
Fotó megosztása:
Ezt az Ikarus 250-est eredetileg az MTA martonvásári Mezőgazdasági Kutatóintézete helyezte forgalomba. Most magántulajdonban van.
Ezt az Ikarus 250-est eredetileg az MTA martonvásári Mezőgazdasági Kutatóintézete helyezte forgalomba. Most magántulajdonban van.
Fotó megosztása:
Ikarus-fülkés Csepel D720-as tűzoltóautó tart a fesztivál színhelyére.
Ikarus-fülkés Csepel D720-as tűzoltóautó tart a fesztivál színhelyére.
Fotó megosztása:
Patika állapotú ZiL-130-asok.
Patika állapotú ZiL-130-asok.
Fotó megosztása:
Most már akár öt fő is utazhat ebben az átalakított ZiL-130-asban.
Most már akár öt fő is utazhat ebben az átalakított ZiL-130-asban.
Fotó megosztása:
Egy hot-roddá átalakított ZiL-130-as.
Egy hot-roddá átalakított ZiL-130-as.
Fotó megosztása:
A Volánbusz ezúttal is indított járatot a rendezvényre, így aki szeretett volna, az ezzel az Ikarus 66-ossal utazhatott Budapestről Folyásig, illetve vissza.
A Volánbusz ezúttal is indított járatot a rendezvényre, így aki szeretett volna, az ezzel az Ikarus 66-ossal utazhatott Budapestről Folyásig, illetve vissza.
Fotó megosztása:
Ez eredetileg lila színben gördült ki a mátyásföldi Ikarus Egyedi Gyárból, mert Lettország számára készült demó buszként. Később Kaposvárott állt forgalomba és hosszú ideig ott szállította az utasokat.
Ez eredetileg lila színben gördült ki a mátyásföldi Ikarus Egyedi Gyárból, mert Lettország számára készült demó buszként. Később Kaposvárott állt forgalomba és hosszú ideig ott szállította az utasokat.
Fotó megosztása:
Ikarus 526-os egy gyönyörűen felújított IFA W50-es tűzoltóautó egymás mellett.
Ikarus 526-os egy gyönyörűen felújított IFA W50-es tűzoltóautó egymás mellett.
Fotó megosztása:
Az Avia-Ikarus kooperációban készült 553-ast gyakran levegőben úszó busznak is hívták.
Az Avia-Ikarus kooperációban készült 553-ast gyakran levegőben úszó busznak is hívták.
Fotó megosztása:
Stílusos lakóbusz lett a kis Avia-alvázas Ikarusból.
Stílusos lakóbusz lett a kis Avia-alvázas Ikarusból.
Fotó megosztása:
A lakóbusszá átalakított Ikarus 553-as vezetőtere.
A lakóbusszá átalakított Ikarus 553-as vezetőtere.
Fotó megosztása:
Ez a 260.50-es busz eredetileg orosz megrendelésre készült 1996-ban. Oda végül sohasem jutott ki, helyette Békéscsabán állt forgalomba és ott is közlekedett nyugdíjazásáig.
Ez a 260.50-es busz eredetileg orosz megrendelésre készült 1996-ban. Oda végül sohasem jutott ki, helyette Békéscsabán állt forgalomba és ott is közlekedett nyugdíjazásáig.
Fotó megosztása:
Az orosz megrendelésre készített békéscsabai Ik260-as utastere.
Az orosz megrendelésre készített békéscsabai Ik260-as utastere.
Fotó megosztása:
Pesti, illetve miskolci Ikarus 620-asok, valamint egy 630-asból épített kabrióbusz.
Pesti, illetve miskolci Ikarus 620-asok, valamint egy 630-asból épített kabrióbusz.
Fotó megosztása:
A pesti Ikarus 620-as utastere.
A pesti Ikarus 620-as utastere.
Fotó megosztása:
Egy ex-miskolci ( jobbról az első), valamint két ex-budapesti Ikarus 280-as.
Egy ex-miskolci ( jobbról az első), valamint két ex-budapesti Ikarus 280-as.
Fotó megosztása:
Egy Trabi kifejezetten nem gyári fényezéssel.
Egy Trabi kifejezetten nem gyári fényezéssel.
Fotó megosztása:
Ez a Nissan Figaro igazi ritkaságnak számít. Bemutatásakor akkora volt rá az érdeklődés, hogy márka lottósorolás tartott, hogy eldöntse ki vásárolhat belőle. Ez az 1991-ben gyártott példány 2008-ban került az országba. Sokáig leállítva kallódott, de új tulajdonosa felújította és rendbe rakta. Hajtásáról egyliteres 76 lóerős motor gondoskodik. A 804 kilogrammos autó vezetése a tulajdonos szerint "semmihez sem fogható élmény".
Ez a Nissan Figaro igazi ritkaságnak számít. Bemutatásakor akkora volt rá az érdeklődés, hogy márka lottósorolás tartott, hogy eldöntse ki vásárolhat belőle. Ez az 1991-ben gyártott példány 2008-ban került az országba. Sokáig leállítva kallódott, de új tulajdonosa felújította és rendbe rakta. Hajtásáról egyliteres 76 lóerős motor gondoskodik. A 804 kilogrammos autó vezetése a tulajdonos szerint "semmihez sem fogható élmény".
Fotó megosztása:
A Dacia Nova volt az első román fejlesztésű Dacia még a '90-es években.
A Dacia Nova volt az első román fejlesztésű Dacia még a '90-es években.
Fotó megosztása:
Ez Ikarus 256.44 a fesztivál egyik meglepetés vendége volt.
Ez Ikarus 256.44 a fesztivál egyik meglepetés vendége volt.
Fotó megosztása:
Egy gyönyörű Wartburg 311-es.
Egy gyönyörű Wartburg 311-es.
Fotó megosztása:
A Miskolci Közlekedési Vállalat (MVK) Ikarus 31-ese.
A Miskolci Közlekedési Vállalat (MVK) Ikarus 31-ese.
Fotó megosztása:
Az MVK Ikarus 31-ese patika állapotú utastérrel rendelkezik.
Az MVK Ikarus 31-ese patika állapotú utastérrel rendelkezik.
Fotó megosztása:
A Volánbusz Ikarus 226-osa is tiszteletét tette az eseményen.
A Volánbusz Ikarus 226-osa is tiszteletét tette az eseményen.
Fotó megosztása:
A volt szocialista haszonjármű gyártást ez a Barkas képviselte a rendezvényen.
A volt szocialista haszonjármű gyártást ez a Barkas képviselte a rendezvényen.
Fotó megosztása: