A Ford Fiesta alapjaira épülő mikroáruszállító követte személyszállító testvérét annak megújulásában.

A leglátványosabb változás a magasabbra húzott orr és a megnövelt felületű hűtőmaszk, amely utóbbin mostantól elfér a gyártó emblémája is – eddig a motorházfedél peremén csücsült a kék ovális logó.

Városi furgon, dízel helyett hibrid hajtással 1

Alapfelszerelés a LED-es fényszóró, amely felárért adaptív, mátrix LED-es kivitelben is kérhető. A hátsó lámpatesteket fekete keretbe foglalták.

A háromajtós karosszéria kihasználhatósága és teherbírása nem változott. A legnagyobb padlóhossz 1283 mm, a maximális térfogat 0,96 köbméter, a terhelhetőség 531 kilogramm, motortól és felszereltségtől függően.

Városi furgon, dízel helyett hibrid hajtással 23

A városi használatra szánt furgonban praktikus a parkolórobot, amely felismeri a megfelelő méretű parkolóhelyeket, és bekormányozza oda az autót. Szintén hasznos a tolatókamera, a talajmegvilágítás, valamint a küszöbvédő betétek.

Adaptív tempomat, táblafelismerés, holttérfelügyelet, sávban tartó segéd, aktív vészfékező rendszer – ez mostantól mind elérhető a Ford Fiesta furgonhoz. A multimédiás rendszert 8 colos érintőképernyő szolgálja ki.

Városi furgon, dízel helyett hibrid hajtással 24

A legfontosabb újdonság a 48 voltos mild hibrid benzinmotor 125 lóerővel; ez a variáns 5,0 literes átlagfogyasztást ígér, 113 g/km szabványos CO2-kibocsátással. Ez 5%-kal jobb, mint a jelenlegi, hasonló teljesítményű modell értékei; lassú forgalomban az előny akár 13%-ra is ugorhat.

Bizonyos piacokon E85-ös (azaz 85% etanolt tartalmazó) üzemanyagra felkészített motorral is kérhető a Fiesta Van.

Alább videón is megnézheted a megújult Ford Fiesta Vant; kattints a képre az indításhoz!

a videó a hirdetés után indul