Ha azt állítanánk, végre a Hiluxból is készült GR Sport verzió, nem mondanánk igazat, hiszen Brazíliában 2018 óta, Thaiföldön idén augusztus óta kapható ilyen utótaggal ellátott pickup. Utóbbi már a nagyobb, 204 lóerős dízelmotorral, hatfokozatú automata sebességváltóval került piacra.
Ehhez képest a japán belpiacos Hilux GR Sport csalódást okozhat, hiszen itt a gyengébb, 150 lóerős erőforrást kapja meg a modell. A külsőségek azonban változatlanok: a fényezett, 45 mm-es sárvédő-szélesítések, a módosított rajzolatú hűtőmaszk és az orron díszelgő, óriási Toyota felirat impozánssá teszi a kocsi megjelenését. A 18 colos keréktárcsák feketék, akárcsak az oldalsó fellépők és a hátsó lökhárító, a féknyereg pedig természetesen piros. A képet GR Sport logók teszik teljessé.
Integrált fejtámlájú sportülések helyett piros-fekete bőrkárpitozású fotelek várják az utasokat, hímzett fejtámasszal. A GR logó visszaköszön a műszerfali kijelzőn, a vastag karimájú, perforált bőrrel borított, piros középállás-jelzéssel ellátott kormánykeréken, a slusszkulcson és az indítógombon is. A belső tuningot fémpedálok és kormány mögötti váltófülek, piros öltések, valamint az analóg órák GR-specifikus számlapjai és piros mutatói teszik teljessé.
Ha a 23 mm-rel ültetett sportfutóművet és a hátsókerék-hajtást nem is örökölte meg thaiföldi testvérétől a Hilux GR Sport, a rugókat és a csillapítást feszesebbre hangolták.