A Kenworth ugyan egy amerikai székhelyű gyártó, de Ausztráliában is megvetette a lábát, amikor 1971-ben megnyitotta közel 5 ezer négyzetméteres üzemét. Az első teherautó, amely kigördült a gyárkapun a Grey Ghost, vagyis a „Szürke Szellem” bevenevet viselő K125CR típusú nyerges vontató volt. Ahogy ilyenkor lenni szokás, a gyár munkásai össze is gyűltek egy kép erejéig az első ausztráliai Kenworth körül. amely kivételesen nem rendelkezett nyújtott motorháztetővel.
Sőt, kabinja igazából úgy nézett ki, mintha már nekihajtottak volna vele falnak egyszer. Igazából alig volt szélesebb, mint maga a gumiabroncs, amin gurult. A csőrösüket idéző kupola szerű hűtőrács, valamint az egészen mélyen ülő kerek fényszórók miatt azonban meglehetősen könnyen felismerhető, karakteres teherautó volt. Jellegzetes ismertetőjegye volt még a jókora átmérőjű kormánykereke, amit már messziről ki lehetett szúrni, hiszen a keskeny fülke méret miatt az is szinte „benne volt a szélvédőben”. Hajtásáról egy 9.3 literes 8V-71 típusú, 318 lóerős Detroit Diesel erőforrás gondoskodott Értékét jól tükrözi, hogy nemrég egy 3 millió kilométert futott változat kelt el 30 ezer dollárért, vagyis közel 10 millió forintért.
A DAF márkájú teherautókat forgalmazó Hungarotruck egy Grey Ghost limitált kiadású DAF XF nyergessel tiszteleg a legendás modell előtt, amely stílusosan szürke fényezéssel, krómhatású burkolatokkal és a félévszázados évfordulóra utaló logóval emelkedik ki az átlagos nyerges vontatók közül. A limitált szériás nyergesnek jó eséllyel magyar tulajdonosa is lehet, így hazánk útjain is megelevenedhet egy kis időre a Grey Ghost emléke. Az első ausztráliai Kenworth legyártása óta több mint 70 ezer teherautó gördült ki a Bayswater-i gyárkapun és ez a mennyiség nagyjából 60 féle modellből jött össze.
Az első Kenworth K125CR szerencsére megmenekült és jelenleg az ausztrál leányvállalat saját múzeumában lehet megtekinteni.