38 évvel ezelőtt mutatkozott be az észak-amerikai piacra szánt Volvo nyerges vontató, a Big Boss 2, vagyis a Volvo White Integral Sleeper. Nevéből adódóan ennél a csőrösnél a hálófülke a teherautó kabinjának szerves része volt, tehát nem egyfajta toldásként tették hozzá a gyárban. Miután 1983-ban bemutatták, kisebbfajta szóháború alakult ki a másik versenytárssal, a Freightlinerrel, ami a saját FLD fülkéjére is ezt az elnevezést használta. Mai szemmel nézve ez furcsának tűnhet, de akkoriban a marketingesek fontosnak tartották, hogy ezen vitatkozzanak.
Persze, mindez a lényegen nem változtat, a Volvo újdonsága akkor új mércét állított fel a dizájnban az észak-amerikai csőrösök terén. A White Integral Sleeper ugyanis áramvonalas motorháztetővel rendelkezett, amelynél a hűtő 15,24 centiméterrel alacsonyabban helyezkedett el a szélvédő alsó pereméhez képest. És legalább ugyanennyivel keskenyebb is volt az Integral Sleeper motorházteteje, ami jelentős mértékben javította a csőrős légellenállási mutatóit.
A kényelem terén az Integral Sleeper kategória első volt, hiszen a sofőrágy vastag szövésű függönyökkel biztosította a teljes nyugalmat a sofőr számára, az ágy alatt pedig csomagtároló helyek is voltak, csak úgy, mint korunk európai nyerges vontatóinál. A szürke kárpitborítások pedig a maga idejükben egész jól passzoltak a fahatású műszerfalhoz.
A nyerges hajtásáról a Cummins 14 literes, hathengeres Formula 350 típusú, intercooleres motorja gondoskodott, amelyhez az Eaton Fuller 13 sebességes automata váltója csatlakozott. A nyergesből nem spórolták ki a vasat, ugyanis össztömege majdnem elérte a 15 tonnát. A jármű ugyanakkor a félpóttal és a rakománnyal együtt elboldogult a 38 tonnás össztömeggel is. A White Integral Sleeper lett később minden távolsági Volvo csőrösnek az alapja és később belőle fejlesztették ki a jóval tágasabb, otthonosabb VNL szériát is. Az Integral Sleeper kabin elnevezés még a 90-es évek végén is használatban volt, amikor a Volvo bemutatta 770-es országúti csőröst, amiben már társalkodó, hálóhely, hűtőszekrény, akasztós ruhásszekrény, CD-lejátszó és mikro is volt.
Vagyis egyre több luxust és kényelmet próbáltak kínálni, hogy lépést tartsanak a versenytársakkal. Ez ma sincs másképp, ennek köszönhetően még ma is gyönyörű csőrösök járják Észak-Amerika útjait.