Jövő tavasztól forgalmazza a Renault Európa-szerte a Kangoo E-Tech Electric furgont. Ennek 45 kWh kapacitású lítiumion-akkumulátora háromféle töltőrendszerrel kompatibilis – a 11 kW-os fali, és 22 kW-os nyilvános töltők mellett 80 kW-os gyorstöltőre is csatlakoztatható az autó (az utóbbi kettő feláras extra) Gyorstöltőről fél óra alatt 150 kilométerre elegendő energiát képes felvenni, míg egy átlagos 7,5 kW-os otthoni töltőről nem egészen 6 óra alatt jutunk el 15%-ról 100%-ra.

Villanymotort kapott a Renault Kangoo 1

Az akkucsomag a padló alatt helyezkedik el, így nem csorbítja a raktér kapacitását, így az megegyezik a belső égésű motorral szerelt verziókéval: ez normál tengelytáv esetén 3,9 köbméter, a hosszított kivitelben (amit egyébként még be sem mutatott a Renault) 4,9 köbméter. A hasznos teherbírás tengelytávtól függően 600, illetve 800 kg, vontatni mindkét variánssal másfél tonnát tudunk majd.

A teljes hatótávolság (WLTP-norma szerint) 300 kilométer, a villanymotor 122 lóerős, maximális forgatónyomatéka 245 Nm. Magától értetődő, hogy lassításkor visszatáplál a rendszer, a regeneratív fékerő három fokozatban állítható. Emellett van még egy külön Öko üzemmód is, amely a teljesítményleadás és a sebesség korlátozásával nyújtja meg a hatótávolságot.

Villanymotort kapott a Renault Kangoo 13

A felszereltség gazdag, de nem öncélúan: a külön rendelhető szélvédő-, ülés- és kormányfűtés például arra szolgál, hogy csökkentse a fűtési igényt, így tehermentesítve az akkumulátort. A klímaberendezés hőszivattyú segítségével, a környezeti hőt kinyerve járul hozzá a beltér fűtéséhez.

Az elektromos Kangoo kettő vagy három üléssel rendelhető, a munkavégzést közel 60 liternyi tárolóhely könnyíti meg a fülkében, míg a vezető és rakománya biztonságára egy sor vezetőtámogató rendszer ügyel.

Villanymotort kapott a Renault Kangoo 14