A személyszállító változat, az eTourer után az eVito is megkapta a nagyobb akkupakkot – olvasható a Daimler közleményében. A jövendőbeli vásárlók december közepétől tehát már a 60 kWh-os akkumulátor csomaggal kérhetik az általunk is tesztelt villanyfurgont. Ez azt jelenti, hogy a WLTP-ciklus szerint az egy feltöltéssel megtehető hatótáv immáron 242-314 kilométer az eVito esetében.
A Mercedes panelfurgonja kétféle – 5140 mm és 5370 mm – hosszúságban készül. Mivel a lítiumion akkumulátorok a padlólemez alá kerültek beépítésre, így az eVito rakterének térfogata megegyezik a dízel társáéval (6, illetve 6,6 köbméter). A normál hosszúságú változat 853 kilogrammnyi, a hosszabb variáns pedig 888 kilogrammnyi árut képes elvinni A-pontból B-pontba.
Az elsőkerék-hajtású járművet továbbra is 116 lóerős (85 kW), 360 Nm forgatónyomatékú villanymotor hozza mozgásba. Az eVito akkumulátorait 11 kW-os fedélzeti AC töltővel, vagy DC töltővel lehet feltölteni. Utóbbiból rendelkezésre áll egy 50 kW-os, valamint egy 80 kW-os változat. A nagyobb teljesítményű DC-gyorstöltővel mindössze 35 percet vesz igénybe a modell energiatároló egységének feltöltése. Ez és valamivel nagyobb hatótávolság mindenképpen vonzóvá teheti a nagyvárosi üzemeltetők körében az eVitót, amely immáron 2018 óta van a piacon.
Az új eVito a személyszállító változathoz hasonlóan számos külső-belső jellemzővel dobható fel. Ezek közé tartoznak a 17 colos keréktárcsák, a multifunkciós kormánykerék, vagy a fűthető ülés. A vezető munkáját pedig olyan fejlesztések segítik, mint az aktív vészfékrendszer, az éberségfigyelő, valamint a fényszóró asszisztens. Az új akksival szerelt eVito WLTP szerint 21,3 – 27,2 kWh-ot használ fel 100 kilométerre vetítve.