A Hyundai Casper a koreai autógyártó kínálatának messze legapróbb tagja: karosszériája 5 mm híján 3,6 méteres, tengelytávja 2,4 méter – ennél még a Hyundai i10 (3,67 m / 2,43 m) is nagyobb.
A tavaly ősszel bemutatott, városi közlekedésre optimalizált mikro-crossoverből most zsebméretű haszonjárművet faragott a Hyundai. A szokásos recept szerint eltávolították a második üléssort, az első ülések mögé vállmagasságig kárpitozott válaszfalat húztak fel, az ablakszinten szellős rácsozat gondoskodik a biztonságról. Feltételezzük, hogy az első utasülés itt is ugyanúgy teljesen síkba dönthető, mint az alapmodellnél, ami további hasznos rakodófelületet jelenthet.
Az alig egytonnás autócskát alaphelyzetben 76 lóerős, 1,0 literes motor hajtja, de türelmetlen futárok választhatják ugyanennek a blokknak a turbófeltöltővel szerelt, 100 lóerős verzióját is. A furgon megörökölte a személyszállító alapmodell gazdag biztonsági arzenálját, amely a vezető éberség-felügyelettől a sávban tartó automatán át az adaptív fényszórókig tart. A rossz hír, hogy a Casper exportjáról továbbra sincs szó, a modellt változatlanul kizárólag ázsiai piacain forgalmazza a Hyundai.