Az új hidrogén-üzemanyagcellás kamion ezentúl napi rendszerességgel szállítja a söröket a vállalat Los Angelesben, a Van Nuys városnegyedben található sörfőzdéjéből az ugyancsak Kalifornia államban található carsoni disztribúciós központba. A két cég még 2018-ban kötött megállapodást üzemanyagcellás teherautók leszállításáról, ám a Nikola éveket csúszott a szériagyártású változat megépítésével, és lényegében nem is tudta volna ezt teljesíteni, ha a CNH Industrial nem szerez részesedést a cégben, lehetőséget biztosítva ezáltal az Iveco S-Way fülkéjének és alvázának használatára.
A most átadott nyerges, a Tre FCEV még nem szériagyártású változat, hanem egy demo példány, amit még a németországi Ulmban lévő üzemben szereltek össze. A jármű hajtásáról ugyanaz a 645 lóerős villanymotor gondoskodik, mint az akkumulátortechnológiás Tre esetében. A Tre BEV és az FCEV gyakorlatilag könnyedén összetéveszthető lenne, de utóbbi esetében egy nagy szekrény kerül a fülke mögé, ebben kapnak helyet ugyanis a hidrogéntartályok, valamint a 200 kW-os üzemanyagcella-modul. Működés közben ez fordított elektrolízissel áramot termel a villanymotor számára és egyfajta melléktermékként mindössze vízpára keletkezik.
A gyártó közlése szerint a Tre FCEV egy feltöltéssel akár 800 kilométert is meg tud tenni, vagyis akkora hatótávot tud kínálni, mint egy dízeles nyerges vontató. A modell sorozatgyártása várhatóan a jövő évben kezdődhet el, addig pedig még az Anheuser-Busch visszajelzései alapján „finomhangolják” a vasat. Az amerikai sörfőzde célja, hogy az évtized végére teljesen emissziómentessé tegye a sörszállítását és ennek teljesítése érdekében korábban már 25 darab tisztán elektromos BYD nyerges vontatót is üzembe helyeztek.
Érdekesség, hogy a Nikola nem tett le a hálófülkével szerelt üzemanyagcellás nyerges, a Two gyártásáról. Ez várhatóan 2024-ben kerülhet gyártásba, tehát 8 évvel azután, hogy lerántották róla a leplet. Igaz, azóta már kiderült, hogy az akkori cégvezető, Trevor Milton lényegében átvágta a fél világot, mert egy működésképtelen, sorozatgyártásra alkalmatlan modellt mutatott be. A Nikola Motor Companynek tehát lényegében teljesen elölről kellett kezdeni a fejlesztést, de vélhetően megtartják az eredeti áramvonalas fülkét.