A triumvirátus kétféle irányt jelölt meg ezen a téren. Az egyik, hogy rövidtávon olyan akkumulátor-technológiás buszokat fejlesztenek, amelyek versenyképes alternatívát jelentenek a belsőégésű motorral szerelt autóbuszokkal szemben. A közös fejlesztésű autóbuszok várhatóan J-Bus néven fognak legördülni a gyártósorról már 2024-től kezdődően. A másik irány pedig a hidrogéncellás elektromos buszok gyártása, amelyek várhatóan egy következő lépcsőfokot jelenthetnek ebben az együttműködésben.
A három cég összefogása ugyanakkor nemcsak a személyszállításra alkalmas járművekre, hanem az áruszállítókra is ki fog terjedni. Ennek megfelelően a Toyota, a Hino és az Isuzu elektromos, illetve hidrogén üzemanyagcellás teherautókat fog közösen fejleszteni és gyártani. A hidrogéncellás buszok terén a Toyota már aktívan jelen van, elég, ha csak a Sora városi buszra gondolunk, amelynek hajtását már a portugál CateanoBus is alkalmazza a H2. City Gold elnevezésű városi autóbuszában. A Hino számára sem ismeretlen az üzemanyagcellás hajtáslánc, hiszen két évvel ezelőtt bemutatták a Profia Fuel Cell elnevezésű háromtengelyes, disztribúciós feladatokra tervezett teherautót.
A 2024-ben sorozatgyártásba kerülő autóbuszról egyelőre keveset lehet tudni. Annyi bizonyos, hogy az Isuzu elektromos hajtásláncát tartalmazó alvázra fog épülni. Később pedig vélhetően erre fogják kifejleszteni a helyközi, illetve a távolsági közlekedés igényeinek megfelelően kialakított változatokat is.
Az együttműködés egyik legfontosabb előnye az lesz, hogy mind az akkumulátoros, mind pedig a hidrogén üzemanyagcellás autóbuszok ugyanazokat az alkatrészeket fogják használni. Ez várhatóan az üzemeltetők tetszését is elnyeri majd. A japán trió számára ez fontos költségcsökkentést jelent, ami végső soron a környezetbarát buszok és teherautók végső árában is megmutatkozhat.