Az újdonságról egyelőre csak annyit árultak el, hogy mind a vezetésbiztonsági rendszerek, mind pedig a hatótáv terén fejlettebb lesz az elődjénél. Az álcával ellátott eCanterek egyelőre csak tesztpéldányoknak tekinthetők, ugyanis a sorozatgyártás megkezdéséig különféle időjárási körülmények között tesztelik őket, hogy fény derüljön arra, hogyan teljesítenek melegben, illetve fagyos időben. A sorozatgyártásra alkalmas változat bemutatásáig legalább egymillió kilométert fognak megtenni a járművekkel.
A Mitsubishi Fuso eCanter gyártása 2017 júliusában kezdődött a portugáliai Tramagalban, ahol alapvetően az európai piacra szánt változatokat szerelik össze. A japán vállalat által fejlesztett modell két- vagy háromtonnás teherbírású változatokban készül. A jelenleg sorozatgyártásban lévő eCanter hajtásáról 135 kW-os villanymotor (180 LE) gondoskodik, amely a 82,8 kWh teljesítményű lítiumion-akkumulátorról nyeri a működéshez szükséges energiát. A jármű egy feltöltéssel 100-150 kilométert tud megtenni, de több mint valószínű, hogy ezen a téren jelentős előrelépést tud elérni a Mitsubishi, így az eCanter már nemcsak a városi, hanem a regionális áruszállításra is alkalmas lesz.
A tisztán elektromos kisteherautóból eddig 350 darabot adtak el Európában, az Egyesült Amerikai Államokban, Japánban és Új-Zélandon. Az eladott járművek eddig 4,5 millió kilométert tettek meg napi áruszállítási feladataik teljesítése során. Érdekesség, hogy 2020-ban a Japánban forgalmazott változatoknál már bevezették az aktív oldalsó ütközésvédelmi rendszert. Valószínű, hogy a következő generációs, Európában is értékesített variánsoknál ez már az alapfelszereltség része lesz.