Ez a különleges fuvar úgy kezdődött, hogy rá kellett rakni a 35 méter hosszú, gigantikus átmérőjű ipari nyomástartó tartályt a trélerre, majd ki kellett vele tolatni egy hatalmas csarnokból. A feladat egyáltalán nem hozta zavarba a holland Bolk Transport szakembereit, hiszen ők az ilyen túlméretes szállítmányokra szakosodtak, de azt tény, hogy kezdetben okozott némi fejtörést, hogyan csinálják meg, hiszen közvetlenül a gyártás helyszínéről kellett kivinni a termetes szállítmányt.

Ehhez persze szükség volt a Broshuis PL2-es speciális trélerre, amely széthúzható platformokkal rendelkezik, így lehetővé válik rajta a túlméretes rakományok szállítása. Ehhez a feladathoz egy olyan pótkocsit használtak, amelyiknél az első részen három, a hátsó részen pedig hat kormányozható tengely található. Valamennyi tengelyére 245/70 R17.5 méretű gumiabroncsokat szereltek, vagyis kisebbeket, mint amilyenek eredetileg vannak a nyergesen. Egy ilyen kilenctengelyes, kétszeres hosszabbítási lehetőséggel rendelkező tréler teherbírása 115 tonna, vagyis nem kevés súlyt képes elcipelni. Mivel hidraulikus felfüggesztéssel látták el, szükség esetén csökkenthető a tréler magassága, ami jól jön akkor, amikor például felüljárók alatt kell átmenni a túlméretes rakománnyal.

A feladat persze nem lenne teljesíthető a Bolk Transport 8×4-es hajtásképletű Volvo FH16-osa nélkül, amelyben a svéd cég legerősebb, 750 lóerős teljesítménnyel és 3750 Nm nyomatékkal rendelkező dízelmotorja dolgozik. Ha figyelembe vesszük a nyerges, a „gúnárnyak” és a mögötte lévő tréler hosszúságát, akkor egy 45 méter hosszú szerelvényről beszélhetünk, amely Hollandiából egyenesen Németországba ment. Hogy ne kelljen vele sokat kanyarogni, az útvonalát úgy tervezték meg, hogy szinte végig autópályán haladhassanak.

A projekt sikerült, mivel az ipari nyomástartó tartályt elszállították a rendeltetési helyére. Az indulásról egy videó is készült, így bárki megtekintheti, milyen tolatni ezzel a túlméretes szállítmánnyal.

Nem semmi, de a világ leghosszabb szárazföldi teherszállítója mellett ez is eltörpül, hiszen az 1960-as évek elején az amerikai hadsereg kérésére egy 175 méter hosszú, 54 hajtott kerékkel rendelkező monstrumot fejlesztettek.