Fontos üzenetet képvisel ez az Ikarus 260.04-es, amely 1985-ben gördült le a gyártósorról és ami a poznani közlekedési vállalat egykori flottaszínét viseli magán. A jármű egyébként saját lábán jött Magyarországra.
Fontos üzenetet képvisel ez az Ikarus 260.04-es, amely 1985-ben gördült le a gyártósorról és ami a poznani közlekedési vállalat egykori flottaszínét viseli magán. A jármű egyébként saját lábán jött Magyarországra.
Fotó megosztása:
Ez az Ikarus 256.50V 12 év éve még fehér színű volt, ugyanis a néhai Gemenc Volán állományában közlekedett. Új tulajdonosa azonban Volánbusz flottaszínt adott neki. És milyen jól tette!
Ez az Ikarus 256.50V 12 év éve még fehér színű volt, ugyanis a néhai Gemenc Volán állományában közlekedett. Új tulajdonosa azonban Volánbusz flottaszínt adott neki. És milyen jól tette!
Fotó megosztása:
Ez a jó állapotban lévő 396-os modell tárgyalóbuszos kivitelben gurult ki a gyárkapun.
Ez a jó állapotban lévő 396-os modell tárgyalóbuszos kivitelben gurult ki a gyárkapun.
Fotó megosztása:
A tárgyalóbuszos 396-os utastere is kiváló állapotnak örvend. A székek - vagy inkább a fotelek - extra kényelmesek benne.
A tárgyalóbuszos 396-os utastere is kiváló állapotnak örvend. A székek - vagy inkább a fotelek - extra kényelmesek benne.
Fotó megosztása:
Az MBZ-462-es Ikarus 396-os vezetőtere.
Az MBZ-462-es Ikarus 396-os vezetőtere.
Fotó megosztása:
A találkozó meglepetése volt ez a Svédországból hazahozott Ikarus 661-es, amelyet 1976-ban, Volvo 58-60-as alvázra építettek.
A találkozó meglepetése volt ez a Svédországból hazahozott Ikarus 661-es, amelyet 1976-ban, Volvo 58-60-as alvázra építettek.
Fotó megosztása:
Hazatérése után az autóbusz az Aeropark tulajdona lett.
Hazatérése után az autóbusz az Aeropark tulajdona lett.
Fotó megosztása:
Ez a 250-es egészen menő stílusban fog újjászületni. Az utastere jelenleg még hiányos.
Ez a 250-es egészen menő stílusban fog újjászületni. Az utastere jelenleg még hiányos.
Fotó megosztása:
Ezt a kis 211-est anno a Magyar Honvédség vette állományba, ma bárki kibérelheti.
Ezt a kis 211-est anno a Magyar Honvédség vette állományba, ma bárki kibérelheti.
Fotó megosztása:
Ez a 280-as Győrből tette tiszteletét.
Ez a 280-as Győrből tette tiszteletét.
Fotó megosztása:
A Volánbusz néhai Rába buszvontatója.
A Volánbusz néhai Rába buszvontatója.
Fotó megosztása:
Az Ikarus 481-eseket 1998-99 között gyártották.
Az Ikarus 481-eseket 1998-99 között gyártották.
Fotó megosztása:
A jobbkormányos 481-esnek mindkét oldalon van ajtaja, mivel alapvetően repülőtéri utasszállításra építették.
A jobbkormányos 481-esnek mindkét oldalon van ajtaja, mivel alapvetően repülőtéri utasszállításra építették.
Fotó megosztása:
Az Angliából hazatért reptéri 481-es patika állapotnak örvend.
Az Angliából hazatért reptéri 481-es patika állapotnak örvend.
Fotó megosztása:
A DAF alvázas fehér 481-es vezetőtere.
A DAF alvázas fehér 481-es vezetőtere.
Fotó megosztása:
Ez a DAF-alvázas Ikarus 480-as is Angliából tért haza.
Ez a DAF-alvázas Ikarus 480-as is Angliából tért haza.
Fotó megosztása:
Az emeletes MÁVAUT-buszra annyian voltak kíváncsiak, hogy hosszú sor kígyózott előtte.
Az emeletes MÁVAUT-buszra annyian voltak kíváncsiak, hogy hosszú sor kígyózott előtte.
Fotó megosztása:
Laprugós, IFA-motoros 211-es Németországból.
Laprugós, IFA-motoros 211-es Németországból.
Fotó megosztása:
Ez a 256-os annyira szép, hogy megérdemli, hogy térdre boruljanak előtt.
Ez a 256-os annyira szép, hogy megérdemli, hogy térdre boruljanak előtt.
Fotó megosztása:
Egy, az eredetileg az NDK számára épített Ikarus 250SL típusú tárgyalóbusz.
Egy, az eredetileg az NDK számára épített Ikarus 250SL típusú tárgyalóbusz.
Fotó megosztása:
Korhű állapotban megőrzött Ikarus 250-es.
Korhű állapotban megőrzött Ikarus 250-es.
Fotó megosztása:
Ez az Ikarus 256.50-est eredetileg az IBUSZ vette állományba 1981-ben. Jelenleg német magántulajdonban van.
Ez az Ikarus 256.50-est eredetileg az IBUSZ vette állományba 1981-ben. Jelenleg német magántulajdonban van.
Fotó megosztása:
Az MPK Poznan Ikarus 260-asának utastere.
Az MPK Poznan Ikarus 260-asának utastere.
Fotó megosztása:
A klasszikus típusok mellett egy különleges Ikarus elektromos szűrőbusz is látható volt.
A klasszikus típusok mellett egy különleges Ikarus elektromos szűrőbusz is látható volt.
Fotó megosztása:
1999-ben bemutatóbusznak készült ez az Ikarus E13-as. Még jelenleg is az eredeti fényezésben pompázik.
1999-ben bemutatóbusznak készült ez az Ikarus E13-as. Még jelenleg is az eredeti fényezésben pompázik.
Fotó megosztása:
Két évvel az Ikarus EAG bezárása előtt készült el Mátyásföldön ez az E13.51-es, amely jelenleg a Vitransbusz Kft. tulajdonában van. A busz eredetileg norvég exportra készült.
Két évvel az Ikarus EAG bezárása előtt készült el Mátyásföldön ez az E13.51-es, amely jelenleg a Vitransbusz Kft. tulajdonában van. A busz eredetileg norvég exportra készült.
Fotó megosztása:
A norvég Nordlandsbuss Bodø számára készített kis E13-as utastere.
A norvég Nordlandsbuss Bodø számára készített kis E13-as utastere.
Fotó megosztása:
A tábla tanúsága szerint Keszthelyről jött ez a korhűen felújított Ikarus 211-es.
A tábla tanúsága szerint Keszthelyről jött ez a korhűen felújított Ikarus 211-es.
Fotó megosztása:
Egy "Styer-ajtós" Ikarus 211-es, ami ugyancsak magántulajdonban van.
Egy "Styer-ajtós" Ikarus 211-es, ami ugyancsak magántulajdonban van.
Fotó megosztása:
Egy próbarendszámos Ikarus 266-os, valamint egy ex-BKV-s 260-as is megtekinthető volt a fesztiválon. Utóbbinak saját Facebook oldala is van (rendszám alapján megtalálható).
Egy próbarendszámos Ikarus 266-os, valamint egy ex-BKV-s 260-as is megtekinthető volt a fesztiválon. Utóbbinak saját Facebook oldala is van (rendszám alapján megtalálható).
Fotó megosztása:
Egy magántulajdonban lévő 256-os, mellette pedig egy Ikarus 263-as látható.
Egy magántulajdonban lévő 256-os, mellette pedig egy Ikarus 263-as látható.
Fotó megosztása:
Az Ikarus 260-asok sokáig közlekedtek Veszprém utcáin a Balaton Volán színeiben.
Az Ikarus 260-asok sokáig közlekedtek Veszprém utcáin a Balaton Volán színeiben.
Fotó megosztása:
Ez az Ikarus 260.50-es típusú autóbusz sokáig a Kőrös Volán színeiben dolgozott, jelenleg magántulajdonban van. Érdekessége, hogy meglehetősen késői gyártású darabról van szó, mivel eredetileg 1996-ban gyártották kifejezetten orosz exportra.
Ez az Ikarus 260.50-es típusú autóbusz sokáig a Kőrös Volán színeiben dolgozott, jelenleg magántulajdonban van. Érdekessége, hogy meglehetősen késői gyártású darabról van szó, mivel eredetileg 1996-ban gyártották kifejezetten orosz exportra.
Fotó megosztása:
Nagyon menő a fehér műszerfalborítás és a fehér bőrkormány az újjászülető 250-esben.
Nagyon menő a fehér műszerfalborítás és a fehér bőrkormány az újjászülető 250-esben.
Fotó megosztása:
Az idősebbek még emlékezhetnek a BKV egykori próbálkozására, a BKV Plusz vonalakra és azokon használt Ikarus 435-ösökre, 415-ösökre és néhány 405-ösre is.
Az idősebbek még emlékezhetnek a BKV egykori próbálkozására, a BKV Plusz vonalakra és azokon használt Ikarus 435-ösökre, 415-ösökre és néhány 405-ösre is.
Fotó megosztása:
A Volánbusz gyönyörű Farosával is lehetett utazni.
A Volánbusz gyönyörű Farosával is lehetett utazni.
Fotó megosztása:
Gyönyörű belső tér Mór-ülésekkel.
Gyönyörű belső tér Mór-ülésekkel.
Fotó megosztása:
Ezt az Ikarus 250.59-est eredetileg 1989-ben, a Nagybaracskai Takarékszövetkezet vette állományba. Jelenleg magán tulajdonban van. A tábla tanúsága szerint a kiváló Ikarus modelleket készítő Balian-modell csapata is ezzel utazott.
Ezt az Ikarus 250.59-est eredetileg 1989-ben, a Nagybaracskai Takarékszövetkezet vette állományba. Jelenleg magán tulajdonban van. A tábla tanúsága szerint a kiváló Ikarus modelleket készítő Balian-modell csapata is ezzel utazott.
Fotó megosztása:
Az alacsonypadlós, elektromos Ikarus 120e is megtekinthető volt a találkozón.
Az alacsonypadlós, elektromos Ikarus 120e is megtekinthető volt a találkozón.
Fotó megosztása: