Ha szétnézünk a világhálón, rendkívüli pickupokat találhatunk, a 600 lóerős Hennessey Velociraptortól kezdve a V12-es motorral szerelt Toyota Hiluxig. Ezek kétségtelenül gyorsak, ha egy átlagos platóshoz viszonyítjuk őket, Hayden Proffitt Chevy-je mellett azonban csigának tűnnek – az is igaz persze, hogy a Hot Streak II mellett MINDEN IS csigának tűnik.
Az autót nem jelenlegi gazdája, hanem annak mentora és családi jó barátja, Les Shockley építette még az 1990-es években. Les Shockley legendának számít az észak-amerikai gyorsulási versenyek történetében, és ezzel el is árultuk a titkot: az alábbi videóban szereplő autó ugyanis nem valódi pickup, soha nem is volt az. Az 1957-es Chevy-t idéző karosszéria csupán egy üvegszálas héj, amit csak a poén kedvéért építettek az autóra. Dohogó V8-as motort hírből sem ismer a Hot Streak II, mozgatásáról ugyanis két Westinghouse J34 sugárhajtómű gondoskodik. Kettő.
A haditengerészettől vásárolt erőforrásokat sem találta azonban kellően erősnek a supertruck alkotója, ezért utánégetőt szerelt rájuk. A dupla jet így együtt mintegy 25 000 lóerővel (igen, 25 ezerrel) tolja előre a mindössze 1,9 tonnás szerkezetet.
A gyors tehát nem kifejezés: miután Les Shockley kitanította Hayden Proffittot a jármű vezetésére, 545 km/óra körüli sebességet ért el a pokoli szerkezettel, alkotója azonban annak idején állítólag 560 fölött is száguldott vele.
Hayden Proffitt számára nem okoz gondot a hajtómű karbantartása, hiszen hivatásos katonaként éveken át volt az USA légierejének szerelője. Vezetése minden alkalommal mosolyt csal az arcára, ami csak akkor lohad le, amikor kioldja a fékező ernyőket: amikor ezekbe belekap a szél, a pilótára 10 g negatív gyorsulás hat. De hát valamit valamiért.