A tesztüzemben közlekedő autóbuszt június 16-án a 84 E vonalán, június 10-15. között pedig az 55-ös vonalon próbálhatják ki díjmentesen az utasok. A Volánbusz a járműtípus szóló változatából 40 buszt üzemeltet a fővárosi agglomerációban.
A mostani tesztjármű teljesen elektromos hajtású csuklós autóbusz: teljes hosszában alacsony padlós, 18,1 méteres, légkondicionált, 3 ajtós. Az autóbuszban 43 ülő- és 81 állóhely van, valamint öt lehajtható ülés is található benne.
A jármű kerekesszék, illetve babakocsi elhelyezésére kialakított hellyel, a felszállást segítő rámpával, LED-es belső világítással és USB-töltőkkel biztosítja az utasok kiszolgálását. A korábban Szolnokon és Debrecenben is tesztelt busz „saját lábon”, töltés nélkül tette meg a több mint 240 kilométeres Debrecen-Budapest-távolságot, ahol elsőként a BKV próbálta ki.
A BKV tesztjén a csuklós autóbusz a budapesti forgalomban 264 kilométer futás után még mindig 9 százalékos töltöttséget mutatott. A magyarországi tesztprogram utolsó állomása a gyáli körjárat.