Az egyik legújabb Setra S 515 HDH első ránézésre átlagos turistabusznak tűnik. A háromtengelyes távolsági busznak ott van mindkét ajtaja, ahová a gyárban rakták, és a homlokfalától a hátfaláig minden oldalablaka is a helyén van. Az újdonság mégsem sorolható be az ulmi gyártó szokványos, sztenderd gyártmányai közé, mivel kifejezetten egyedi igények alapján készült. A busz megrendelője a faforgács-, valamint biomassza-fűtőrendszerek előállításával foglalkozó Heziomat vállalat, amely Nürnberg vonzáskörzetében, Maicha községben tevékenykedik. 

Ők azok, akik egy nem szokványos kéréssel fordultak a Daimler kezében lévő Setrához. Egy olyan járművet szerettek volna, amely egyfajta csapatépítő buszként használható. Az ötlet nem ördögtől való – ha a focistáknak, zenészeknek és a sztároknak kijár a speciális buszok által nyújtott kényelem, akkor miért ne járna ki a hétköznapi melósnak is?  Na jó, a tervek szerint a vendégek is ezzel a busszal nézhetik meg majd a vállalat üzemeit.

Összehozza a kollégákat ez az autóbusz 1

A különleges Setra fedélzetén mindössze 28 ülőhely van, vagyis harmadannyi, mint amennyi egy ilyen buszon általában lenni szokott. Ez annak köszönhető, hogy utasterét rendkívül komfortosra tervezték. Fedélzetén több társalgórészt is kialakítottak, kisasztalokkal és egymással szembefordított ülésekkel. A második ajtó előtt  egy hűtővel, mosdókagylóval, kávéfőzővel, valamint tárolórekeszekkel felszerelt konyha kapott helyet, a leghátsó traktusban pedig egy hatszemélyes klubhelyiséget alakítottak ki egy hosszú asztallal, páros utasülésekkel, valamint térelválasztóként funkcionáló üveglapokkal.

Összehozza a kollégákat ez az autóbusz 2

A Setra S 515 HDH belső megjelenése is pazar: az üléseket grafitszürke-zöld színű kárpittal, illetve fekete, bőrborítású fejtámlákkal látták el. A függönyök zöld színűek, míg a padló ugyancsak grafitszürke szőnyegezést kapott. Az ülések felett – a távolsági buszoknál megszokott módon – egyénileg szabályozható levegőbefúvás, illetve olvasólámpák állnak rendelkezésre. Az autóbuszt tehát minden olyan kényelmi funkcióval ellátták, amire egy utas manapság csak vágyhat. Így aztán a kollégákkal töltött közös idő élmény és kikapcsolódás is lehet egyben.