Illusztris társaságba került a chemnitzi Ikarus.
Illusztris társaságba került a chemnitzi Ikarus.
Fotó megosztása:
A német 180.22-es utastere egyszerűen patika.
A német 180.22-es utastere egyszerűen patika.
Fotó megosztása:
A 180-as volt az Ikarus első sorozatgyártásban készülő csuklós autóbusza.
A 180-as volt az Ikarus első sorozatgyártásban készülő csuklós autóbusza.
Fotó megosztása:
A chemnitzi Ikarus 180.22-es csuklója.
A chemnitzi Ikarus 180.22-es csuklója.
Fotó megosztása:
A német Ikarus 180.22-es hátulról.
A német Ikarus 180.22-es hátulról.
Fotó megosztása:
A piros-kék fényezésű, teljesen felújított Ikarus 280-asok a 7-es és 173-as vonalán közlekedtek. Ekkor ragadt rájuk a "gyros" becenév.
A piros-kék fényezésű, teljesen felújított Ikarus 280-asok a 7-es és 173-as vonalán közlekedtek. Ekkor ragadt rájuk a "gyros" becenév.
Fotó megosztása:
Harmonika ajtós Ikarus 280-as.
Harmonika ajtós Ikarus 280-as.
Fotó megosztása:
Egyszerűen gyönyörű!
Egyszerűen gyönyörű!
Fotó megosztása:
Anno a Kapos Volán újítatta fel ezt az Ikarus 55-öst, de miután a Volánbuszhoz került, ismét kapott egy nagyobb karbantartást.
Anno a Kapos Volán újítatta fel ezt az Ikarus 55-öst, de miután a Volánbuszhoz került, ismét kapott egy nagyobb karbantartást.
Fotó megosztása:
Régió idők MALÉV utasszálítói buszait idézi meg ez a fényezés.
Régió idők MALÉV utasszálítói buszait idézi meg ez a fényezés.
Fotó megosztása:
Az egyik utolsó tárgyalóbusz (jobb oldalt) is helyet kapott az Aeroparkban.
Az egyik utolsó tárgyalóbusz (jobb oldalt) is helyet kapott az Aeroparkban.
Fotó megosztása:
Egy Svédországból hazatért Ikarus 661-es és egy 280-as.
Egy Svédországból hazatért Ikarus 661-es és egy 280-as.
Fotó megosztása:
Krómmal, vagy anélkül? Ikarus 260&250
Krómmal, vagy anélkül? Ikarus 260&250
Fotó megosztása:
Az Aeropark Ikarus 396-osai.
Az Aeropark Ikarus 396-osai.
Fotó megosztása:
Az Ikarus EAG E99-es (bal oldalon) a maga idejében kimagasló komfortot képviselt.
Az Ikarus EAG E99-es (bal oldalon) a maga idejében kimagasló komfortot képviselt.
Fotó megosztása:
Angliai visszatérők: Ikarus 481 (bal oldalon) és Ikarus 480 (jobb oldalon).
Angliai visszatérők: Ikarus 481 (bal oldalon) és Ikarus 480 (jobb oldalon).
Fotó megosztása:
Az Ikarus 400-as csalából sem volt hiány az Aeroparkban.
Az Ikarus 400-as csalából sem volt hiány az Aeroparkban.
Fotó megosztása:
A jobb oldalon lévő DUC-095-ös rendszámú Ikarus 280-as utólag kapta meg a faceliftet, merthogy erre is lehetőség volt.
A jobb oldalon lévő DUC-095-ös rendszámú Ikarus 280-as utólag kapta meg a faceliftet, merthogy erre is lehetőség volt.
Fotó megosztása:
A Balian Modell 280-asa is ellátogatott a találkozóra ( bal oldalt).
A Balian Modell 280-asa is ellátogatott a találkozóra ( bal oldalt).
Fotó megosztása:
Ez a 260-as sokáig a Balaton Volánnál dolgozott Veszprémben.
Ez a 260-as sokáig a Balaton Volánnál dolgozott Veszprémben.
Fotó megosztása:
A Volábusz E94-ese és a Kisalföld Volán néhai Ikarus 280-asa közös képen.
A Volábusz E94-ese és a Kisalföld Volán néhai Ikarus 280-asa közös képen.
Fotó megosztása:
Gyönyörű Ikarus 256-os, amelynek érdekessége, hogy még mechanikusan nyíló hátsó ajtóval készült.
Gyönyörű Ikarus 256-os, amelynek érdekessége, hogy még mechanikusan nyíló hátsó ajtóval készült.
Fotó megosztása:
Egykoron az Ikarus a Classic családdal képzelte el a jövőt, ami lényegében a 200-as család faceliftes változata volt ( T-betűvel jelölt példány).
Egykoron az Ikarus a Classic családdal képzelte el a jövőt, ami lényegében a 200-as család faceliftes változata volt ( T-betűvel jelölt példány).
Fotó megosztása:
Egy magántulajdonú, bolygóajtós Ikarus 260-as.
Egy magántulajdonú, bolygóajtós Ikarus 260-as.
Fotó megosztása:
Egy magántulajdonú Ikarus 260-as, amelynek utastere a '80-as évek jellemző színvilágát idézi.
Egy magántulajdonú Ikarus 260-as, amelynek utastere a '80-as évek jellemző színvilágát idézi.
Fotó megosztása:
A BKV Ikarus 180-asa, amely az ország egyik legrégebbi oldtimer Ikarusnának tekinthető.
A BKV Ikarus 180-asa, amely az ország egyik legrégebbi oldtimer Ikarusnának tekinthető.
Fotó megosztása:
Visszatérő vendég ez az Ikarus 250 SL tárgyalóbusz, amely idén már Tapolcán is látható volt. A szélvédő sarkában nem véletlenül figyel egy Erich Honecker fotó. Az NDK utolsó vezetője rendelt ilyen tárgyalóbuszos kivitelű Ikarusokat a magyar vállalattól.
Visszatérő vendég ez az Ikarus 250 SL tárgyalóbusz, amely idén már Tapolcán is látható volt. A szélvédő sarkában nem véletlenül figyel egy Erich Honecker fotó. Az NDK utolsó vezetője rendelt ilyen tárgyalóbuszos kivitelű Ikarusokat a magyar vállalattól.
Fotó megosztása:
Idén lengyel vendégek is érkeztek a találkozóra. Ez a 260-as eredetileg az NDK-nak készült. Később hazatért Drezdából és Nyíregyházán, majd Miskolcon szolgált.
Idén lengyel vendégek is érkeztek a találkozóra. Ez a 260-as eredetileg az NDK-nak készült. Később hazatért Drezdából és Nyíregyházán, majd Miskolcon szolgált.
Fotó megosztása:
Ez a legjobb buszműszerfal a világon. Ennél nem kell jobb!
Ez a legjobb buszműszerfal a világon. Ennél nem kell jobb!
Fotó megosztása:
A S91-es az Ikarus EAG egyik legsikeresebb típusa volt.
A S91-es az Ikarus EAG egyik legsikeresebb típusa volt.
Fotó megosztása:
A Volánbusz Bikaruszával akár utazni is lehetett a találkozó alkalmával.
A Volánbusz Bikaruszával akár utazni is lehetett a találkozó alkalmával.
Fotó megosztása:
Egykoron az Ikarus 55-ös hozzátartozott az utcaképhez.
Egykoron az Ikarus 55-ös hozzátartozott az utcaképhez.
Fotó megosztása:
Az úgynevezett "bulldog" fülkés Csepelek között alapjárműnek számított a Csepel D 705.30-as nyerges vontató.
Az úgynevezett "bulldog" fülkés Csepelek között alapjárműnek számított a Csepel D 705.30-as nyerges vontató.
Fotó megosztása:
Egykoron ilyen Ikarus 620-asok szállították az utasokat Budapesten.
Egykoron ilyen Ikarus 620-asok szállították az utasokat Budapesten.
Fotó megosztása:
A BKV Ikarus 60-as autóbusza, amely rendkívül strapabíró jármű volt.
A BKV Ikarus 60-as autóbusza, amely rendkívül strapabíró jármű volt.
Fotó megosztása:
Tömve volt busszal az Aeropark.
Tömve volt busszal az Aeropark.
Fotó megosztása: