Klasszikus, öreg autókat elektromos hajtással életre kelteni nem új ötlet, ellenben hatalmas nagy divat: David Beckham maga is egy ilyen cég társtulajdonosaként élvezi a villanymotoros Rolls-Royce-ok és Jaguarok nyújtotta luxust és praktikumot.
Most egy kisebb presztízsű, ám nem kevésbé stílusos átépítést mutatunk be, amelyet egy észak-amerikai tuningműhely követett el. Az alapot egy Datsun (Nissan) Sunny Truck: a japán márka 1987-ben épített, személyautós (Sunny) alapokon nyugvó platósa adja. Ez a modell egyrészt fontos része a márka történelmének, másrészt sajátos vonalaival és a mai pickupokhoz mérten játékautós méreteivel rendkívül stílusos és szerethető jószág.
149 lóerejével és 320 Nm forgatónyomatékával a Nissan Leaf villanymotorja minden, csak nem lélegzetelállító – mivel azonban a Nissan Sunny eredeti erőforrása feleilyen erős és harmadennyire nyomatékos sem volt, korabeli léptékkel mérve frenetikus élményt kínál a sima járású, egyenletes erőkifejtésű hajtáslánc.
Az alkotók meghagyták az eredeti kézi sebességváltót, amit aztán egyedileg esztergált köztes elemmel illesztettek a villanymotor mögé. A 40 kWh-s akkumulátor egy alumíniumdobozban kapott helyet, amelyet minden bizonnyal a platón helyeztek el – legalábbis erre enged következtetni, hogy hátul megerősített laprugókat és futóműveket építettek be. A kardántengelyt egyedileg gyártották le, a 205/45 R17-es abroncsokkal szerelt Rotiform kerekek komikusan nagynak hatnak az autó alatt. Az elektromos pickup utasteréről nincsenek fotóink, azt azonban tudjuk, hogy egyedi fejlesztésű, digitális kezelőfelület várja a sofőrt.
A viszonylagos túlmotorizáltság apropóján az alkotók igyekeztek sportossá faragni a Sunny Truckot. A szélesített kerékdobok a Nissan Skyline hangulatát idézik, az első futómű elemei a Nissan 240SX kupéból származnak, a fóliázás és a 46-os rajtszám pedig a Nissan észak-amerikai sporttörténelmének egyik emlékezetes fejezete előtt tiszteleg.
A Brock Racing Enterprises a hatvanas évek végén minimális büdzséből épített Datsun 2000 és 240Z versenyautói éveken át uralták Észak-Amerika versenypályáit, majd 1971-ben, a TransAm frissen létrehozott importautó-géposztályában egy Datsun 510-essel bizonyultak verhetetlennek. Ez örök dicsőséget hozott a Nissannak, a BRE csapatnak és John Morton pilótának, de egyben a géposztály halálát is jelentette: látva a Nissan hegemóniáját, az európai csapatok ráuntak a szériára, így 1973-tól bezárt a bazár.