Az áramvonalas kamionok nemcsak a gyári mérnököket foglalkoztatják. Akadnak olyan zsenik is, akik a kiapadhatatlan fantáziájuknak köszönhetően képesek újat mutatni. Így volt ez az ausztrál John Horswell-lel is 1986-ban vett magának egy olcsó Ford Louisville LNT9000 típusú nyerges vontatót. Ez ráadásul egy nappali fülkés változat volt, ami értelemszerűen abban az időben szerényebb kényelmet kínált a gépjárművezetők számára.

A férfi egyszer csak gondolt egy nagyot, és úgy döntött, hogy valódi országúti nyerges vontatót farag belőle. Hogy mi késztette erre, azt homály fedi, de 1987-ben teljesen szétkapta a járművet, és egy nagyobb volumenű projektbe kezdett vele. Horswell természetesen ez idő alatt a kenyérkereső munkáját sem adta fel, így lényegében napközben cementszállítással foglalkozott, munka után pedig a műhelyben fúrt és kalapált. 1987 júniusában elvitte a járművet egy műhelybe, hogy segítsenek neki szakszerűen összeépíteni mindent, amire csak egy hálófülkés nyerges vontatónál szükség lehet.

Saját kezűleg építette ezt a kamiont a fuvarozó 1

Ez volt a kiindulási alap.

Saját kezűleg építette ezt a kamiont a fuvarozó 2

Egyedi megjelenése lett.

Végül 9 hónappal később kigördülhetett az utcára az a nyerges vontató, amelyhez hasonló nemcsak Ausztráliában, hanem talán az egész világon nem létezik. John Horswell a „The Apparition”-ra keresztelte a járművet, ami magyarul jelenést, vagy kísértet jelent. Egy dolog biztos: bárki, aki látta, csak csodálta, és próbálta kitalálni, mégis miféle jármű lehet ez. A férfi teljes egészében „áramvonalasította” a nyerges vontatót, melynek következtében eltűnt a nyújtott motorháztető, helyét egy ívelt elem vette át. De a fényszórókat sem hagyta érintetlenül a tulajdonos: Horswell ugyanis egy személyautó lámpáit és hűtőrácsát felhasználva teljesen új orrot szabott a nyerges vontatónak.

Saját kezűleg építette ezt a kamiont a fuvarozó 3

A nyerges vezetőtere.

A megfelelő kényelem érdekében a vezetőfülke mögé egy hálókabint is épített, amelynek elöl külön, a tető vonalából enyhén kiemelkedő ablakai voltak. Ez a megoldás hasonlatos volt a Kenworth K100 Cabover teherautóéhoz. nem kizárt, hogy az ausztrál férfi eleve egy ilyen típusú nyergesből vette a szükséges alkatrészeket. Az új szélvédőknek, valamint a teljesen áramvonalas frontrésznek köszönhetően a Ford Louisville úgy festett, mint egy vadonatúj teherautó, holott eredetileg 1979-ben gördült le a gyártósorról, és az átalakítás évében már legalább egymillió kilométer volt benne.