A Toyota francia képviselete a szintén francia Douze Cycles manufaktúrával összefogva bemutatta az autógyártó első kerékpárját. A drótszamár 2750 mm hosszú, tengelytávja 2160 mm-es; szabad hasmagassága 220 mm. Messze előre szerelt első kerekét rejtve futó, tokozott kábelek forgatják, összesen 150 fokos tartományban.
A lopásvédett nyereg és a kormány állításával 155-195 cm magas személyek részére beállítható az üléshelyzet. A haladást 250 wattos villanymotor, valamint 500 Wh-s akkucsomag segíti – mindkettő Yamaha-gyártmányú –, a leemelhető akkucsomag töltése 4 órát vesz igénye, a vele egy huzamban megtehető legnagyobb távolság 100 kilométer.
A kezdeményezés furcsának tűnhet, ugyanakkor egybevág a Toyota (és általában az autóipari szereplők) azon törekvésével, hogy komplex mobilitási megoldásokat biztosítsanak ügyfeleiknek. Rekreációs célú kerékpárokat számos autógyártó ajándéktárgy-katalógusában találunk, itt azonban kifejezetten munkacélú kétkerekűről van szó.
A 850 mm hosszú platón lekötőszemek segítségével rögzíthető a rakomány, vagy felszerelhető ide egy aluvázas műanyag doboz, amiben 300 liternyi árut, vagy akár három gyermeket szállíthatunk – utóbbiakat állítható magasságú ülésekben, biztonsági övvel rögzítve.
A cargo kerékpár alumíniumváza hegesztési varratok nélkül készül, így erősebb és esztétikusabb. A váz középen kettéválasztható, hogy helytakarékosan szállíthassuk, tárolhassuk a kerékpárt. A fődarabok cserélhetők és upgrade-elhetők, ami hosszabb élettartamot ígér. A gyártásnál újrahasznosításból származó műanyagokat és alumíniumot használtak fel.
A cargobringa várható áráról ugyanúgy nincs információ, mint arról, hogy Franciaországon kívül másutt is forgalmaznák azt a Toyota hálózatában.