A 3,5 tonnás haszonjármű 2017. április 6. óta készül a lengyelországi Wrześniában található Volkswagen üzemben. A típus sikerét jól tükrözi, hogy már több mint százezer példány gördült le belőle a szerelőszalagról. (Az uniós piacot jól tükrözi, hogy csak az év első negyedévében több mint 300 ezer furgont értékesítettek.)
A modell jelenleg nemcsak zárt áruszállítós kivitelben, hanem dobozos, hűtőfelépítményes, platós, 19 személyes kisbuszos, valamint lakóautós változatban is készülhet. Bár a TGE eredetileg csak elsőkerék-hajtású változatban volt elérhető, az MAN később bevezette az összkerékhajtást. Ez annyira népszerűvé vált, hogy 2022-ben 3450 darabot adtak el belőle, ami a teljes az évi értékesítés 17 százalékát tette ki.
A 4×4-es változatok értékesítése azonban szünetel, ez várhatóan csak az év harmadik negyedévében tér vissza. Fontos fejlemény ugyanakkor, hogy a vásárlók eldönthetik majd, hogy hatsebességes manuális, vagy nyolcsebességes, automata váltóval kérik majd a 4×4-es variánst.
A portfólió időközben hátsókerék-hajtással bővült, amelyek szimpla hátsó abroncsokkal és automata váltóval készülnek. Mindez lehetővé teszi a különféle felépítmények alkalmazását, mivel a hátsókerék-hajtás nagyobb tapadást biztosít. Az MAN TGE-nél az újdonságok listáját gazdagítja még a magas tető, ami a lakóautós változatok esetében jöhet jól.
Az újdonságok listája idén várhatóan tovább bővül, a harmadik negyedévben ugyanis a MAN Individual változatoknál elérhető lesz a négycsatornás légrugó, valamint megjelenik a 202 lóerős dízelmotor.