Az Opel személyautóiról ismert Vizor orrkialakítás és az opciós LED-es fényszórók határozzák meg a Vivaro 2024-es modellévi kiadását. A változás látványos, ám sokkal fontosabb mindaz az új tudás, amivel felvértezték a középkategóriás furgont.
Az utastérben például két darab 10 colos képernyő, vezeték nélküli okostelefon-integráció, valamint nagy számítókapacitású processzorra épülő infotainment-rendszer teremt naprakész digitális környezetet. Tizennyolc különböző vezetőtámogató rendszer segíti a járművezető munkáját, így az a manőverezést támogató kamerarendszer, amely a vezetőülésből nem belátható területeket fedi le.
Miközben a Vivaro dízelmotorral (sőt, hamarosan hidrogén-üzemanyagcellával) is elérhető, az elektromos hajtáslánc fejlesztése kapta a legnagyobb hangsúlyt. Az 50 kWh kapacitású akku nem változott, viszont a 75 kWh-sat továbbfejlesztették, így az ezzel elérhető elméleti hatótávolság 350 kilométerre nőtt. A regeneratív fékrendszer intenzitása három fokozatban szabályozható.
Alapfelszerelés a 11 kW-os váltóáramú töltő, de ha szeretnénk, 100 kW-tal egyenáramról is tölthető mindkét akkumulátor.
Fontos újdonság az e-PTU, azaz a hordozható berendezések, gépek és eszközök működtetésére szolgáló, 400 V-os elektromos kivezetés, amiről egyébként egy másik villanyautót is tölthetünk – ez egy haszonjárműflottában egyáltalán nem hangzik haszontalan szolgáltatásnak.
A 100 kW-os (136 LE), 260 Nm-es villanymotor nem változott, ahogy a három fokozatban állítható teljesítménykifejtés sem. A végsebesség 130 km/óra.
A Vivaro Hydrogen is továbbfejlődött, egy feltöltéssel 400 kilométert tud megtenni – ez egyelőre elméleti jelentőségű, de állítólag hamarosan elkezdik az üzemanyagcellás modell forgalmazását. A dízelek 120 vagy 177 lóerősek lehetnek.
Nem változtak a fizikai paraméterek. Kétféle hossz (4,98 vagy 5,33 m), akár 6,6 köbméteres raktérkapacitás, 1,4 tonna hasznos teherbírás és különböző felépítmények elérhetők.