A Modulo C68e típusú autóbuszokat 2016-ban állította forgalomba a BKV. A 20 darab villanybusz megjelenése a fővárosi közlekedésben kifejezetten unikális volt, mivel korábban csak az első világháború idején közlekedtek Budapesten akkumulátor-elektromos autóbuszok. A világoskék fényezésű, kompozit karosszériás midik a kezdetek-kezdetén 150-200 kilométert tudtak megtenni egy feltöltéssel.

2022-ben azonban a BKV nekilátott ezen buszok leállításának, amelynek az egyik oka az volt, hogy jelentős mértékben lecsökkent az akkumulátorból kivehető hatótáv. (Igaz, műszaki problémák már azelőtt is bőségesen adódtak velük.) A Hvg.hu akkori cikke szerint a 20-ból már csak 14 darab volt forgalomban. Napjainkra pedig gyakorlatilag a flotta negyede közlekedik.

A BKV arról tájékoztatta a Vezesst, hogy most már csak hat darab Modulo C68e vesz részt a napi forgalomban. Ezek nagy része ugyanakkor várhatóan nem lesz az enyészeté, mivel a társaság végrehajtotta az akkumulátorcserét rajtuk (egy jármű kivételével). Ez azt jelenti, hogy az új trakciós akkumulátorral rendelkező Modulo C68e buszok várhatóan még a következő években is szállítani fognak utasokat. A félreállított autóbuszokat pedig még nem selejtezték le, azok egyelőre csak ki vannak vonva a forgalomból.

Az elektromos buszok tehát nem tűnnek el a fővárosi közlekedésből, de nemcsak ezért, hanem azért is, mert a tervek szerint 2025-ben 50 darab villanybusz állhat forgalomba Budapesten.