A BKK minden évben kikéri az utasok véleményét: a legfrissebb, ezer fő megkérdezésével készített reprezentatív felmérésben a Budapesten vagy az agglomerációban élők és rendszeresen közösségi közlekedést használók osztották meg a tapasztalataikat a társasággal.

Az eredmények szerint tízből kilenc utas elégedett a BKK szolgáltatásaival, a legtöbben a közösségi közlekedés elérhetőségét (93%), a BKK munkatársait (92%), valamint az utastájékoztatást (91%) méltatták. A kutatásból kiderült, hogy a fővárosban közösségi közlekedők közül több mint 40 százalék rendszeresen, a hónap nagy részében (több mint 19 napon), 24 százalékuk pedig havi 26 vagy annál is több napon valamilyen BKK-járattal jut el az úti céljához.

A közlekedők közel 40 százaléka napi két alkalommal, 13 százalékuk háromszor, míg közel 30 százalék naponta négyszer is a közösségi közlekedést választja. A budapestiek a járműtípusok közül a metrókkal (93%) és a villamosokkal (88%) a legelégedettebbek, majd a buszok (85%) és a trolik (83%) következnek, a legkevésbé pedig a MÁV-HÉV-ekkel (77%) járnak szívesen.

Az összes megkérdezett szerint az új, modern buszok számának növelésével válna még vonzóbbá a BKK.