Ötüléses, dupla fülkével szerelt, csupasz alvázzal rukkolt elő az Ineos. A Grenadier Quartermaster Chassis Cab kifejezetten az egyedi felépítmények építésére szakosodott, számtalan vállalkozás kegyeit keresi. Legyen szó speciális mentőautóról, világvége-lakóautóról, erdészeti célgépről vagy bármilyen egyéb átépítésről, a Grenadier ütőképes 4×4-es platformja azok számára lehet érdekes, akik kifejezetten extrém terepviszonyok közötti használatra készítenek speciális felépítményeket.

Jó pénzért vetkőzik a retro-terepjáró 1

Nem vakon ugranak bele ebbe a piaci szegmensbe: a cég elmondása szerint már a Grenadier kombi bevezetésekor sok ilyen felépítményes vállalkozás kereste meg őket, a Grenadier Quartermaster pickup megjelenésével pedig tovább fokozódott az érdeklődés.

A fülkés alváz 3227 mm-es tengelytávon nyugszik, vontatóképessége 3,5 tonna. A jármű hasznos terhelhetősége a 3,0 literes benzinmotorral 907, az ugyanekkora dízellel 832 kg. A Grenadier alapfelszereltségként kínálja az összkerékhajtást és a felezőt, a három zárható differenciálmű opciós.

Jó pénzért vetkőzik a retro-terepjáró 11

A felépítmény nélküli Grenadier Quartermaster Chassis Cab Franciaországban fog készülni, abban a hambachi üzemben, amelyet a Mercedes-Benztől vásárolt meg az Ineos 2021 januárjában. Ugyanitt készül egyébként a többi Grenadier is.

A csupasz Grenadier nettó vételára Nagy-Britanniában 53 ezer angol fontnál (kb. 24,6 millió Ft) indul.