A pickup-nagyhatalomnak számító Thaiföldön, az április 7-én nyitó Bangkoki Autószalonon debütál az Isuzu első elektromos platósa, a  D-Max, amivel számos versenytársát megelőzve száll be a villanymotoros versenybe a japán gyártó.

Míg fotót csak egyet (és még két rajzot) közölt a helyi emisszió nélkül használható platósról, az összes fontos paramétert közzétette a gyártó. A lítium-ion akkumulátor kapacitása 66,9 kWh. A két villanymotor összteljesítménye 130 kW, azaz 177 lóerő. A végsebesség meghaladja a 130 km/órát.

A paraméterek versenyképesnek tűnnek a dízelmotoros D-Max modellel: az 164 lóerős, vontatni ugyanúgy 3,5 tonnát tud, mint az elektromos modell. Különbség csak a teherbírásban van: míg az elektromos kerek egy tonnát vihet magával, a dízel verzió 1,2 tonnát bír.

Elektromos pickup érkezik Európába 9

Az autó 2025-ben több európai piacon is forgalomba kerül, de részleteket egyelőre nem árult el a gyártó.