B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ezt a magyar buszt alig ismerik, pedig újító volt
1
/
9
A prototípusnál fekete sávokkal nagyították meg optikailag az oldalablakok méretét
1
/
9
A prototípusnál fekete sávokkal nagyították meg optikailag az oldalablakok méretét
2
/
9
Kezdetben a modell még futurisztikusabb volt
3
/
9
Ez volt az egyik első kép, amit az Ikarus vállalati lapja leadott róla
4
/
9
Az újdonságról a budapesti Szépművészeti Múzeum előtt is készült kép
5
/
9
Már félkész állapotban is kísérletezgettek vele
6
/
9
Az Ikarus vezetése nagy reményeket fűzött hozzá
7
/
9
Olyan hátfallal rendelkezett, ami talán most is megállná a helyét
8
/
9
A középső alagútajtó akkoriban előremutató fejlesztés volt
9
/
9
Ezt a hátfalat nagyon eltalálták.