Szeptember derekán bemutatta júniusban beharangozott, 3,5 tonnás könnyű haszonjárművét a BYD. Bónuszt is hozott azonban: az E-VALI névre keresztelt furgon ugyanis nem csak 6, hanem 7 méteres hosszúságban is elérhető lesz; a tengelytáv 685 mm-rel nő, Ez plusz négy köbméter rakteret (13,9 helyet 17,9 m3), illetve 750 kilogrammal nagyobb össztömeget jelent.
Rakodásra oldalra nyíló hátsó ajtók, valamint egy oldalsó tolóajtó szolgál, az utasülések lehajthatók. A raktérben kiegyenesedve mozoghat egy átlagos magasságú ember; a vezetőfülkéből ajtó vezet a raktérbe.
Nem a kétféle méret a különösen letisztult (értsd: teljesen steril) formavilágú E-VALI egyetlen variációs lehetősége. Az alapértelmezett hajtáslánc egyetlen 100 kW-os (136 lóerős) villanymotorból áll, ami az első kereket hajtja, 90 km/óra végsebességet érve el. Az összkerékhajtású modell egy 150 kilowattos (204 LE) villanymotort kap a hátsó tengelyére; ennek a végsebessége már eléri a 120 km/órát.
A villanymotorok 6-az-1-ben rendszerűek: egyetlen egységben tartalmazzák a vezérlőt, a motort, az erőátvitelt, az akkuvezérlő rendszert, a járművezérlő egységet , és a teljesítményelosztó rendszert. Ez megkönnyíti a karbantartást, és a lehető legkisebb padlómagasságot teszi lehetővé.
A kezelőfelület ugyanolyan minimalista és modern, mint a külső megjelenés. A felhasználó mobil adatkapcsolatot, okostelefon-integrációt, indukciós telefontöltést, és vezeték nélküli szoftverfrissítést kap. A központi érintőképernyő felezhető, azaz miközben a vezető oldalán menet- vagy fuvarinformációkat jelenít meg, az utasok felől infotainment funkciókat kérhetük rá.
Alapfelszerelésnek ígérik a motoros ülésállítást és a multifunkciós kormánykereket, az ülések kialakítása során szempont volt, hogy terítő munkában napjában többször kell be- és kiszállnia a járművezetőnek.
A kényelmi funkciók között a középkonzolból kihajtható asztalka, hűtőszekrény pohártartók, egy sor tárolórekeszt, valamint számos USB töltő aljzat található.
Az akkumulátor a BYD személyautókból megismert, keskeny cellás rendszerű, a lítium vas-foszfát összetételű, kobaltot nem tartalmazó akkumulátor kapacitása 80,64 kWh. Tölteni akár 188 kW-tal lehet, 10%-ról nagyjából 30 perc alatt éri el a 80%-ot. A hatótávolság 220-250 kilométer, ami a nagy hatásfokú hajtáslánc mellett a hőszivattyúnak is köszönhető.