A Evopro Modulo prototípusa végre megkapta a forgalomba helyezési engedélyt, ezzel együtt pedig elindult az első 25 darabos széria sorozatgyártása is. Az üvegszálas, kompozit szerkezetű buszt 392 millió forint állami és uniós támogatással fejlesztette ki a cég. A könnyűszerkezetes technológiának köszönhetően a karosszéria 2 tonnával könnyebb a hagyományos változatokhoz képest. A kompozit anyag ráadásul nem korrodálódik, ezért a gyártó 30 éves garanciát vállal a karosszériára. A magyar elektromos midibusz modulokból épül fel, hajtásáról az elektromos mellett gáz-, valamint dízelüzemű motor is gondoskodhat.

A 8 méter hosszú, 2,5 méter széles és közel 3 méter magas busz összesen 65 fő szállítására alkalmas. A jármű főként hazai alkatrészekkel készül, hiszen Csepel C-300-as típusú  kormánymű van benne, emellett az A-tengely független felfüggesztésű Rába 270-es gyártmány, azonban a B-tengely is Győrből érkezik (Rába 361). A könnyűszerkezetes midibusz fűtésért és légkondicionálásáért viszont az osztrák Eberspächer eszközei felelnek. A magyar beszállítói hányad azonban így is több mint 50 százalékos a Modulóban.

Kis méretei ellenére a teljesen sík padlós autóbusz közlekedőfolyosója viszonylag tágas, mintegy 150 centiméter széles. A lítiumionos akkumulátorral szerelt autóbusz 100 kilométerre levetítve 60 kilowattóra energiát fogyaszt, ami megegyezik egy benzines Opel Astra fogyasztásával. A hangsúly azonban a null-emisszión van, illetve azon, hogy az elektromos hajtás idővel megtérül, hiszen bár ma 110 dollár egy hordó olaj, szakértők szerint 10 év múlva ez az összeg ennek a duplája is lehet.

A kormány a Jedlik Ányos terv keretében támogatja az elektromos hajtású közlekedést és az ezt kiszolgáló magyar termékek exportképessé tételét. Ehhez persze szükség lesz hazai referenciára, ezért több mint valószínű, hogy az első példányok Magyarországon állnak majd forgalomba.