A 8 méter hosszú, 2,5 méter széles és közel 3 méter magas busz összesen 65 fő szállítására alkalmas. A jármű főként hazai alkatrészekkel készül, hiszen Csepel C-300-as típusú kormánymű van benne, emellett az A-tengely független felfüggesztésű Rába 270-es gyártmány, azonban a B-tengely is Győrből érkezik (Rába 361). A könnyűszerkezetes midibusz fűtésért és légkondicionálásáért viszont az osztrák Eberspächer eszközei felelnek. A magyar beszállítói hányad azonban így is több mint 50 százalékos a Modulóban.
Kis méretei ellenére a teljesen sík padlós autóbusz közlekedőfolyosója viszonylag tágas, mintegy 150 centiméter széles. A lítiumionos akkumulátorral szerelt autóbusz 100 kilométerre levetítve 60 kilowattóra energiát fogyaszt, ami megegyezik egy benzines Opel Astra fogyasztásával. A hangsúly azonban a null-emisszión van, illetve azon, hogy az elektromos hajtás idővel megtérül, hiszen bár ma 110 dollár egy hordó olaj, szakértők szerint 10 év múlva ez az összeg ennek a duplája is lehet.
A kormány a Jedlik Ányos terv keretében támogatja az elektromos hajtású közlekedést és az ezt kiszolgáló magyar termékek exportképessé tételét. Ehhez persze szükség lesz hazai referenciára, ezért több mint valószínű, hogy az első példányok Magyarországon állnak majd forgalomba.