A Go Further elnevezésű eseményen a Ford bemutatta a One Ford szlogen alatt készült, a világ összes Ford haszonjárműveket értékesítő piacán bemutatásra kerülő Transit-család két új tagját, melyek a Ford reményei szerint 2013 végéig teljes mértékben átalakítják Európa kishaszonjármű-piacát. Az új Ford Transit a két tonna teherbírású Ford kisáruszállítókat fogja kiváltani a világ minden részén, így Európában a régebbi Transit, Észak-Amerikában pedig a Ford E-sorozat helyébe lép majd.
Európában az új Transit minden karosszéria- és hosszváltozata elérhető lesz első-, hátsó-, vagy összkerékhajtással, a legújabb, 2,2 literes Duratorq TDCi dízelmotorral kiegészülve, míg Észak-Amerikában a jól bevált 3,5 literes, V6-os EcoBoost benzines-, vagy egy erősebb dízelmotor választható a Ford dobozosához. A tengerentúlon a hátsókerékhajtású Transit modellek várhatóan 25 %-kal alacsonyabb fogyasztást produkálnak majd, mint az előd E-sorozat. A változatos kivitelű amerikai Transitok a Kansas City-i Ford gyárban, az F-150 mellett készülnek majd.
A maximum egy tonna teherbírású kategóriában az új Transit Connect kínál fordos alternatívát. A külsőre az európai Fordokra, még inkább a nemrég bemutatott Customra hasonlító legkisebb családtag kétféle tengelytávval lesz kapható mindkét kontinensen. Az európai piacon kisméretű dízel- és benzines motorokkal is elérhető lesz, míg Észak-Amerikában változatos benzinmotorokkal lehet majd rendelni a Connectet. Európában az új Transit és Transit Connect is 2013 végén kerül a kereskedésekbe, Észak-Amerikában pedig jövő év negyedik negyedévére várható a modellek bevezetése. A Transit-család már gyártásba került középső, egy tonna körüli teherbírással elérhető tagja, a Custom ellenben nem kerül amerikai forgalmazásra, de számos Európán kívüli piacon is hamarosan megjelenik majd.