Az alkalmazkodó fényszóró vezérlés a forgalmi helyzethez igazítja a fényelosztást. Ennek érdekében az autó xenonlámpái több irányba mozgathatók. Digitalizált térkép és műholdas navigáció segítségével a rendszer felismeri, hogy hol halad éppen a jármű. A sebesség, kormányállás és a keresztirányú gyorsulás érzékelőinek segítségével lakott területen széles, a járdát is megvilágító fénykévével lehet haladni. Országúton a rendszer képes arra, hogy koncentrált fénycsóvával világítsa meg az utat. Az ALC képes kanyarhoz érve az út folytatását megvilágítani.
A fékerőjelzőBrake Force Displaya fékezés intenzitásától függő fényerősséggel villantja fel a féklámpákat. Nem csak a fény erősségét szabályozza, hanem a felvillanó szegmensek számát is. Erőteljesen lassítva minden szegmens erősen világít. Gyengén fékezve a féklámpának csak kevesebb egysége lép működésbe és a fényerő is kisebb. Ezzel csökkenteni lehet a ráfutásos balesetek veszélyét.
Eddig el nem ért pontosságú fényeloszlást biztosít a képpontfényszóró. Ennél a megoldásnál mikroméretű, mozgatható tükrök veszik át a fényszórótükrök szerepét. Ez lehetővé teszi, hogy az autó országúti fénye ne vakítson. Ennek eléréséhez kiiktatják azt a fénytartományt, amelyik a közlekedők szemmagasságába esne. Különösen erős megvilágítást kaphatnak továbbá az útburkolati jelek. A fejlesztés későbbi fokán a lámpa segítségével kivetíthetők lesznek az útburkolatra a navigációs rendszer jelzései.