A koncepcióautó formatervezésében a józanság dominált. Formája a gran turismo hagyományokhoz méltóan sallangmentes. Bár teljesítménye óriási, nem utcai versenyautóval kíván a piacra lépni az amerikai cég. A Cunningham igazi túraautó. 12 hengeres erőforrása így nagy hengerűrtartalomból meríti erejét. A C-7 jelenlegi motorja 6,8 literes, teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt. Motorszállítóként a GM esélyei a legjobbak. A prototípus összkerékhajtását a sorozatgyártású modell is örökli. Automata mellett kéziváltó is rendelhető majd a C-7-be. Mindössze két hónapra volt szükség a Cunningham C-7 prototípus elkészítéséhez. Várhatóan 2003 után indul a C-7 sorozatgyártása. A termelés első évében 250 autó eladását tervezik. Később évi 500-600 darabos forgalommal számol a Cunningham. A defektmentes Michelin Pax gumikkal szerelt C-7 árát 200 000 és 250 000 dollár közöttire becsülik. A koncepcióautó létrehozása Bob Lutz, Brian Cunningham és a legifjabb Briggs Cunningham vezetésével folyt. Lutz a korábban a Chrysler alelnöke volt, jelenleg az Exide akkumulátorgyártó elnök-vezérigazgatója. Idősebb Briggs Cunningham az 1950-60-as években sikeres amerikai versenyautó-építő volt. Kocsijaival sikeresen szerepelt a Le Mans-i huszonnégyórás versenyen is.
GT-tanulmány Detroitból: Cunningham C-7
Túraautó-prototípussal jelentkezett az Észak Amerikai Autókiállításon a feltámasztott Cunningham-gyár. A 2+2 üléses luxuskupé rozsdamentes acél térrácsvázra épül. Karosszériája alumíniumból és szénszálas műanyagból áll.
2001.01.15. hétfő 13:01