Mindkét cég tulajdoni aránya 41,5% a létrehozandó közös vállalatban. 17% erejéig az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD) is tulajdonos az új cégben. A termelés 2002-ben indul és a tervek szerint 2004-re fut fel a tervezett évi 75 000 autóra. A vegyes vállalat togliatti székhelyén a jelenlegi Niva terepjáró utódját gyártják majd. Ezeket az autókat Chevy márkanéven értékesítik Ororszországban.
Az EBRD tervezett kiszállásával a két autógyár tulajdonrésze 50-50%-ra nő a jövőben. Mike Burns, a GM-Europe elnöke szerint a következő öt-tíz évben az orosz válhat a hetedik-nyolcadik legnagyobb piaccá Európában. Tavaly közel egymillió személyautót és kishaszonjármûvet adtak el Oroszországban és ennek kevesebb, mint 5 százaléka volt import autó. Ezzel az üzlettel a General Motors, a világ legnagyobb autógyára, erősen megvetheti lábát az orosz piacon.
Az EBRD tervezett kiszállásával a két autógyár tulajdonrésze 50-50%-ra nő a jövőben. Mike Burns, a GM-Europe elnöke szerint a következő öt-tíz évben az orosz válhat a hetedik-nyolcadik legnagyobb piaccá Európában. Tavaly közel egymillió személyautót és kishaszonjármûvet adtak el Oroszországban és ennek kevesebb, mint 5 százaléka volt import autó. Ezzel az üzlettel a General Motors, a világ legnagyobb autógyára, erősen megvetheti lábát az orosz piacon.

Megszületett a döntés az első GM-Fiat közös padlólemez. Erre a padlólemezre az Alfa Romeo, a Lancia és a Saab felső kategóriás autói és a Cadillac kisebb modelljei épülnek a jövőben.