A kabriónál fél évvel korábban debütáló A4 Avant a limuzin minden motorját megkapja. Választható lesz 1800-as, kétezres és 3 literes benzinessel valamint 1,9 és 2,5 literes turbódízellel. A benzinmotorok teljesítménye 150, 130, illetve 220 lóerő. TDI változatban 130 vagy 180 lóerős lehet a kombi A4-es. Az új A4 Avant fejlesztésénél is az elegáns forma élvezett elsőbbséget a csomagtér méretének maximalizálásával szemben.

Az előző Audi Cabrio, melynek gyártását tavaly júliusban állították le, még az 1994-ben leváltott 80-as Audi technikájára épült. Elődjéhez hasonlóan bukókeret nélkül készül majd az új A4 kabrió. Motorterébe valószínűleg csak a limuzin nagyobb teljesítményű motorjai kerülnek, így a háromezres, 220 lóerős benzines biztosan nem marad ki a kínálatból. Várhatóan a nyitott A4 be is beépítik az A6-osból ismert Multitronic fokozatmentes automata váltót. Ez a sebességváltó először a csúcsmodellbe kerül, később az összes kabrióba rendelhető lesz. Fő piaci riválisa a hármas BMW kabrió, a nyitott Mercedes CLK és a Volvo C70 Cabrio.