Március 30-án a gépátvétel és prológ szerepel a programban. A prológon kötelező az indulás, de az időeredménybe nem számít be. Szombaton 10:00-kor lesz a rajt Kisbér piacterén. Aznap hat gyorsasági szakaszt kell teljesíteni a versenyzőknek. Április 1-én, az aznapi négy speciálszakasz után az esztergomi Széchenyi téren lesz a befutó, előreláthatólag 13 óra 22-kor érkeznek ide az autók. A háromnapos versenyre 109 I. osztályú páros adta le nevezését.

Érdi Tibornak sikerült megnyernie a Castrolt névadó szponzornak, és beszereznie egy Subaru Impreza WRC-t, mellyel harcba szállhat az abszolút magyar bajnoki címért. Ifj. Tóth János idén is Peugeot 206 WRC-vel indul, és a tavalyi csapattal próbálja megvédeni bajnoki címét. Nem indul magyar bajnoki futamon Turi Tamás, a tavalyi abszolút harmadik. Turi európa-bajnoki futamokon áll majd rajthoz egy Corolla WRC-vel. Egy év kihagyás után visszatér a versenyzéshez az 1999-es magyar ralibajnok, Kiss Ferenc. Autója egy utolsó generációs Toyota Celica GT-Four. Másodosztályból igazolt a királykategóriába, az A/8-ba Benik Balázs. Benik egy Corolla WRC-vel indul. Az A/8-as kategóriába összesen 8-an neveztek.

Az N csoport érdekessége, hogy Vizin László, Európában először, kapott egy új Subaru Impreza STi-t. Az N-es mezőnyben 5 Mitsubishi EVO VI-ost láthatunk, többek között a Tagai és az Oroszlán testvérek, valamint Hideg Krisztián is ilyen autóval indul. Az induló autók között Renault Megane Maxi és VW Golf Kit Car is lesz. Ismét jelen lesznek a nézők kedvencei, a H csoportban induló Lada VFTS-k.