Érdi Tibor a biztos második hely megtartását és az új Subaru WRC kiismerését tartotta szem előtt.
„Nincs értelme a hazardírozásnak. – mondta Érdi Tibor. „A Peugeot gyorsabb, mi pedig viszonylagos biztonságban vagyunk a második helyen. Nekiállunk tehát tanulni, csak arra koncentrálunk, hogyan kezeljük az autót.”
Kiss Ferenc az 1999-es abszolút magyar bajnok a verseny folyamán végig technikai problémákkal küzdött. Többször is gond volt az autó hajtásával, előfordult, hogy négy helyett csak két kerék vitte az útra a teljesítményt. Emellett a Toyota váltója sem viselte jól a terhelést és eresztette az olajat.
„Időnként úgy megy az autó, mintha csúszna a kuplung, nem gyorsult jól.” – mondta a roppant látványosan autózó Kiss Feri. A problémák ellenére a Kiss-Tábori kettős a harmadik helyen futott célba.
Nagy várakozás előzte meg a Toyota Corolla WRC-vel induló Benik-Somogyi páros szereplését.
A másodosztályból az első osztály élmezőnyébe előre lépett páros többször Érdivel azonos, sőt, néha még nála is jobb időt ment.
A verseny folyamán végig adok-kapok folyt az N-csoport pilótái között és 1-2 másodperc különbséggel autóztak. Végül mégsem az élen egymást váltó Tagai-Tagai, Vizin-Csökő, Oroszlán-Oroszlán párosok közül került ki a győztes. Hideg és Tagai A-kategóriás autókat megszégyenítő erőcsúsztatásokkal szórakoztatta a közönséget.
Óriási bravúrral a Hideg-Kerék (Mitsubishi Lancer EVO VI) kettős győzött az N-csoportban, másfél perces hátrányt ledolgozva állhattak a dobogó legfelső fokára. A második helyen az Elek-Iványi (Lancer EVO V) páros végzett, megelőzve az Angyalfi-Kazár kettőst (Mitsubishi Lancer).
Az N-csoport eredménye nem végleges, mert az Elekék ellen óvást nyújtottak be.
Kategóriájában hét gyorsasági szakaszt nyert egymás után a Bútor Róbert – Tóth Vilmos páros a Citroën Saxo Kit Car-ral. A nyolcadik gyorsaságin azonban eltört a bal oldali féltengely, így az F2 és az A6-os kategória első, az abszolút értékelés kilencedik helyéről kénytelenek voltak kiállni.
Bútor Róbert: „Nagyon csalódott vagyok, hiszen a versenyzésünket segítő egész csapat kiválóan dolgozott ezen a héten. Ez volt életem első olyan versenye, ahol csak a vezetésre kellett koncentrálnom, minden mást elintéztek helyettem. A Strázsa-hegy balos visszafordítójáig az autó is tökéletes volt. Ott átmentünk egy kis gödrön és hirtelen megszűnt a hajtás. Tegnap este azt mondták, hogy ne kíméljem az autót, küldjük át mindenen, kibírja. De nézzük a dolog jó oldalát: amíg mentünk, minden gyorsaságit megnyertünk az F2-ben, ami jó előjel a következő versenyekre. Célunk változatlanul az F2-es bajnoki cím.”
Bernard Piallat, a gyári Saxo-t szállító Citroen felelőse elmondta, hogy ugyanilyen féltengellyel nyerte meg Phillipe Bugalski a tavalyi Akropolis Rali F2-es kategóriáját és eddig semmilyen probléma nem adódott vele. A gyár ezért a féltengelyeket berendelte vizsgálatra.
A közönségkedvenc, a Trabanttal induló Kőváry-Magyar kettős a nézök nagy örömére ezúttal is látványos autózást mutatott be. Az utolsó gyorsaságin felborultak, de a nézők hat kilométert tolták őket, így értékelhető helyen fejezték be a versenyt.
A második nap nyitószakaszán balesetet szenvedett Markovics Györgyöt és Szabó Gábort a mentők kórházba szállították. Markovicsnak eltört a bal lapockája és enyhe agyrázkódást kapott, a navigátor kisebb zúzódásokat szenvedett. Autójuk totálkárosra tört.
1. ifj.Tóth-Tóth Peugeot 206 WRC 1:18:45
2. Érdi-Varga Subaru Impreza WRC +0:02:07
3. Kiss-Tábori Toyota Celica GT-Four +0:02:37
4. Benik-Somogyi Toyota Corolla WRC +0:03:39
5. Hideg-Kerék Mitsubishi Lancer EVO VI +0:05:51
6. Elek-Iványi Mitsubishi Lancer EVO V +0:06:46
7. ifj. Angyalfi-Kazár Mitsubishi Lancer +0:06:51
8. Budai-Mészáros Toyota Celica +0:08:20
9. Vizin-Doromby Subaru Impreza +0:10:26
10. Maksa-Vass Subaru Impreza +0:11:48
11. Floch-Lukács Skoda Felicia Kit-Car +0:14:30
12. Módos-Kolesza Mitsubishi Lancer EVO VI +0:14:30
13. Asi-Koti Mitsubishi Lancer +0:14:36
14. Tyavoda-Horváth Subaru Impreza +0:14:57
15. Dicsa-Csicsely Peugeot 306 +0:15:48
16. Ábrahám-Mike Citroen Saxo +0:15:55
17. Keszler-Hágen Audi S2 +0:16:00
18. Halász-Dobos Renault Megane Maxi +0:16:29
19. Takácsy-Bertalan Opel Astra Gsi +0:16:35
20. Koch-Várkonyi Opel Gsi +0:17:30
Az N-csoport eredménye nem hivatalos, mert Elek István ellen óvást nyújtottak be.