Pulzuspróba ifjabb Tóth János utasaként
Tóth Imre, Janika navigátora csak két tanácsot adott az esetleg aggódó sztároknak: ne próbáljanak aludni a próbakör során, mert az autó nagyon hangos és ne akarjanak menet közben kiszállni. A Pulzuspróbára meghívták Schobert Norbertet, Csiszár Jenõt, Farkasházy Tivadart, Stohl Andrást, Sváby Andrást Pataky Tibortt, Mezei Dánielt, Rózsa Norbertet, Ábel Anitát és Réz Gábort.

Rolf Schmidt, az ifjú Tóth-Tóth páros Peugeot 206 WRC versenyautóját bérbe adó Schmidt Racing vezetője, az eseményt megelőző sajtótájékoztatón elmondta, hogy az autó teljesen versenykész állapotban van. A pulzuspróbán a 206-os a bajnoki futamokon használt beállításokkal megy. A négyszeres magyar ralibajnok is komolyan vette a hazai sztárokkal tett próbaköröket, és nemcsak azokkal nyomta tövig a gázt, akik erre kifejezetten megkérték. A sztárok az autóban ülve tapasztalhatták meg, hogy Janika a döbbenetesen gyorsuló 206 WRC-ben valóban a gép tesztelésére használta az Esztergom mellett kijelölt pályán megtett köröket. Rolf Schmidt kijelentésének igazságát és Ifj. Tóth János elszántságát az is mutatta, hogy az első néhány kör után leszakadt a Peugeot hátsó lökhárítója.

Az első sztár, aki beülhetett Janika mellé, az aerobic-leckékből ismert Schobert Norbert volt. Ő az eddigi legnagyobb autós élményét firtató kérdésre azt válaszolta, hogy ez a BMW-jével elért 280-as tempó volt. A jelenlévők végig sem gondolhatták, hogy miként lehetséges ez egy 250-ben maximált sebességű BMW-vel, Janika már elindult Norbival a bemelegítő körre. Norbi így a többieknél eggyel több kört tehetett meg. Már a bemelegítés során akkorákat durrant a kipufogó, amekkorát karikás ostorral is csak a hozzáértők tudnak pattintani. A hanghatás a 206 WRC-ben is megtalálható ALS (Anti Lag System, – megakadályozza, hogy váltáskor leessen a turbónyomás) természetes velejárója.

Farkasházy Tivadar volt a második, akit beszíjaztak a 206 World Rally Car navigátorülésébe. „Kicsit be vagyok rezelve, de ha a Csiszár túléli, akkor én is” – mondta a humorista. Farkasházy Tivadar egy igazán emlékezetes mondattal szállt ki az autóból: „Kis lépés nekem, egy hosszúlépés a fiúknak.”

Farkasházy után Csiszár Jenő következett a Strázsa-hegyi pályán lefutott két körre. Ő hosszú évek óta nem ült egyetlen autó anyósülésén sem, mivel ha nem ő vezet, akkor csak hátul érzi magát biztonságban. Janikával természetesen kivételt tett. A mitfahrer-szerep végeztével Csiszár Jenő el volt ragadtatva: „Nem értem, mitől majréznak”-mondta, miközben levette a nyakvédő gallért. Pulzusa sem emelkedett túl magasra, a beülésnél mért érték 86, a menet közbeni legmagasabb pedig 119 volt.

Egyetlen hölgy volt csak a pulzuspróbán utasként jelenelevő sztárok között: Ábel Anita. A fiatal színésznő eddigi legnagyobb autós kalandja az volt, amikor a volt Osztyapenkó szobortól negyven perc alatt kellett leérnie a győri színházba. Ábel Anita időben oda is ért a hét órakor kezdődő előadásra. Az ő pulzusa a beszálláskor mért 82-ről 130-ra szökött fel a murvafelhőt kavarva bevett kanyarok egyikében.

Sváby András a próba előtt azt kérte Janikától, hogy „Nyomja tövig a pedált. Ettől biztosan rettegni fogok, felmegy a pulzusom, de hát éppen ez a lényeg.” Ez maradéktalanul meg is valósult. A családjával együtt érkező újságíró pulzusa megjöttekor 82 volt, amikor szorosra húzták rajta a hatpontos övet, már 121-et vert a szíve. A két kilométeres pálya legvadabbul vett kanyarjában 141-re ugrott pulzusa. A kiszálláskor regisztrált 125-tel mind a négy mérési időpontban az ő pulzusa volt a legmagasabb a sztároknál mértek között.

A Symphonia Pulzuspróbát a West McLaren Mercedes csapat Forma-1-es autóival a Rábaringen megrendezett Adrenalinpróba mintájára szervezték. A Symphonia és a West ugyanannak a dohányipari multinak a márkája.