Első lépésként az Opel Omega ausztrál megfelelőjének pick-up változatába beszerelték a Chevrolet Corvette V8-as motorját. Ezt követően a Holden Special Vehicle vette kezelésbe a Maloo-t.

A HSV Maloo 5,5 másodperc alatt teljesíti a 100-as sprintet a 344 lóerős Corvette motorral, ami a kisteherautók élére emeli. A 473 Nm-es nyomatékmaximum 4000 1/perces fordulaton jelentkezik. A Chevy Corvette motorjával a HSV adata alapján a Maloo végsebessége 255 km/óra feletti.

Hatsebességes kézi vagy négysebességes automata váltó rendelhető a HSV Maloo-hoz. A pick-up a HSV kezelésében nagy levegő belépőnyílást és 57 milliméteres dupla kipufogócső véget kapott. A pick-up 18 colos könnyűfém kerekeken gördül.

Korábban az Opel is be kívánta építeni az európai Omegába a Chevrolet Corvette 5,7 literes motorját. Mivel a motor elemi erejéhez nehezen talált megfelelő erőátvitelt az Opel, többször is elhalasztották az Omega V8 piaci bevezetését. Végül olyan rövid ideig gyártották volna sorozatban a nyolchengeres sportlimuzint, hogy a gazdaságtalan gyártási ciklus miatt elvetették a szériagyártást. A legendás, 377 lóerős, duplaturbós Lotus Omega így utód nélkül maradt az Opel palettáján.