A GT41 motorja két Duratec hathengeresből áll. Ehhez hasonló volt a tanulmányautóként bemutatott Ford GT90 motormegoldása is. A GT90 két hathengeresből álló 12 hengeres erőforrását négy turbófeltöltő lélegeztette. Teljesítménye 720 lóerő volt, amivel a GT90 gyári adatok szerint 3,1 másodperc alatt gyorsult százra, 6,2 s alatt 160-ra, végsebessége elérte a 235 mérföldes, azaz óránként 376 kilométeres tempót.
Ford GT41 – utódot kaphat a legendás GT40
Petúnia fedőnéven egy vadonatúj sportkocsit fejleszt a Ford. Nem kizárt, hogy a fejlesztés állásától függően akár a 2002. januári Detroiti Autókiállításon látható lesz az igen nagy teljesítményű sportkupé.
A Ford GT90 szupersportautó-tanulmányhoz hasonlóan 12 hengeres motorral GT41 teljesítményét feltöltéssel növelik. A GT41 nevével a Le Mans-i huszonnégyórás autóversenyt 1966 és 1969 között zsinórban négyszer megnyerő GT40-re utal.