A háromnapos verseny második és harmadik napján rendezik a gyorsaságikat. Az első nap programján a gépátvétel és a prológ szerepel. Délután öt órakor a Borsod Volán sportpályáján rendezik a prológot. A következő két napon öt-öt gyorsasági szakaszt kell teljesíteni a párosoknak.
A pénteki első gyorsasági 8 óra 57-kor indul, a célba érkezés ideje előreláthatólag 28-a, szombat, 15 óra 30 perc.
Hiába szerepel a nevezési listán, mégsem láthatjuk az indulók között a Kiss Ferenc – Tábori József párost. A Toyota Celicát, amellyel az Esztergom Ralin indultak, lefoglalta másvalaki. Próbáltak másik autót bérelni, de a anyagi okok miatt ez nem sikerült.
Érdi Tibor és navigátora, Varga István nem titkolta céljait a versennyel kapcsolatban. „Azért indulunk a versenyeken, hogy nyerjünk.
Az autó teljesen át lesz építve, csak a motor, a váltó és a difi marad, a kipufogórendszertől kezdve a lengőkarokon át a fékekig minden más, mindent ki kell cserélni.”
Ifj. Tóth János és Tóth Imre páros szeretné megismételni az esztergomi győzelmet.
Ott lesz az indulók között a sérüléseiből felépült Vojcsik „Golyó” Ferenc is, Esztergomban még csak előfutóként láthattuk. Miskolcon Rózsa Sándor navigálásával egy Toyota Celicával indul.
Nagy harc várható az N csoportban. A Tagai testvérek, Hideg Krisztán, Ollé Sándor, Ifj. Angyalfi Károly, az Oroszlán fivérek mind esélyesek a győzelemre.
A sajnálatos esztergomi féltengelytörés után győzelemmel szeretne vigasztalódni Bútor Róbert.
Indul a versenyen a Faltusz Péter – Békefi Zoltán kettős Peugeot 306 Maxival. Autójuknak az aszfaltpályák fekszenek igazán, ezért nem is indultak az előző, murvás versenyen.