A kétéltű jármű eredetileg DUKWS-ként vált ismerté, és a Normandiai partraszálláson használták az angol és amerikai katonák. 21 ezer kétéltűt gyártottak akkor, a Londoni flotta 6 tagú. 2001-ben a Frogok száma 12-re nő majd, és 2002-re már 18 Frog járja a londoni utcákat. Ezeket a Frogokat azonban teljesen átépítették, hogy megfeleljenek a londoni közlekedés feltételinek. A kétéltű hajtásáról modern dízelmotor gondoskodik, mely megfelel az Euro 2-es normának. Az utasteret is átalakították, így 30-an utazhatnak a modern Froggal, teljes biztonságban. A tulajdonosok szerint bőven megéri az 1.3 millió fontos (560 millió forintos) befektetés, hiszen rajtuk kívül senki sem kínál ilyen sokrétű szolgáltatást a londoni turistáknak.
A 80 perces körút többek közt keresztül vezet a Westminster-hídon, a Vauxhall-hídon, elhalad a londoni parlament előtt és érinti a Pall Mall Club-ot, ahonnan Jules Verne regényhõse, Willy Fog 80 napos világ körüli útjára indult. A szárazföldi körút végén a turisták legnagyobb megdöbbenésére a sárga busz vízbe csobban a vauxhall-i kikötõben, ahonnan kezdetét veszi a 30 perces vízi túra. A Temzén tett hajókázás után közúton folyatja útját a sárga béka.