A 2002 végén bemutatkozó Renault Mégane-ra épül a kupé és nagy valószínűséggel kabrió változat is készül majd belőle. A jelenleg futóval ellentétben ez a kupé markánsan különbözik a következő Mégane család többi tagjától. Egyéni design-t kap és teljesen önálló modellként kezelik majd a Renault palettán belül. Az előző Megane Coupénál nagyobb sikert vár a gyár, mivel a kupévásárlók általában többre értékelnek egy önálló típust, mint egy igen nagy sorozatban készülő autó háromajtós kupéváltozatát.

Miközben a Renault nem kívánta kommentálni az új kupé gyártásáról szóló híreket, egy szemfüles fotósnak sikerült lencsevégre kapnia a TWR oxfordi központja közelében az álcázott autót. Az autó elején felismerhető a korábbi Renault tanulmányautókon és a Vel Satis-on illetve a modellfrissítésen nemrégiben átesett Clión megismert orrkiképzés. Az autó formája nyújtottabb, mint az előző Renault Mégane Coupé karosszériája volt. A hátsó rész kialakítása az itthon idén bemutatkozott Lagunára emlékeztet.

A kupé fejlesztésén a Renault sportautó osztálya, a Renault Sport dolgozik a brit TWR-rel. A két részleg utolsó közös munkája a V6-os, háromliteres motorral hajtott Renault Clio V6 kifejlesztése volt. A TWR nem csak tervezője, hanem gyártója is lehet a kupénak, de ez attól függ, hány autó gyártására lesz kapacitása a brit fejlesztőcégnek.

Korábban a vezess.hu is beszámolt arról, hogy a Renault egy kétüléses sportautó piacra dobását tervezi. A középmotoros autó alacsony súlyt és nagyon élvezetes vezethetőséget ígért. Fejlesztését leállították az általános autóipari költségcsökkentés jegyében.