A Hamann-Ferrari 360 Modenát a Hamann kizárólag reprezentációs célokra használta, így a 400 lóerős vörös paripa mindösszesen 1600 kilométert futott.
A Hamann a Modena tuningolásakor nem nyúlt a motorhoz, az autót azonban leültették, nagyobb felniket kapott és látványos plusz légterelők is felkerültek rá. A 18 colos szériafelniket 19 colosra cserélték és szélesebb gumit szereltek rá. Az első gumik 245/35-ösök, a hátsók 285/35-ösök (a gyári változat gumijai elöl 215/45, hátul 275/40 méretűek).

Nem a Hamann-Modena az egyetlen különleges jármű a német tuningoló használtautó-parkjában. Fellelhető egy 1978-as Excalibur Phaeton is, a Ferrarinál lényegesen olcsóbb, 98 ezer márkás áron (13 millió forint). Az Excalibur 7387 köbcentiméteres motorja 215 lóerőt teljesít. Az autó futásteljesítményéről nem adtak meg számokat.