A legfontosabb változás az orr-rész módosítása. Átrajzolták a hűtőrács alatti levegőbelépő-nyílást, módosult az első lökhárító, amelybe ezentúl kerek ködlámpákat építenek be. A modellfrissítés után vetítőlencsés fényszórókkal fut az ML. Csökken a visszapillantók mérete és a terepjárón is megjelenik az S-osztályon bevezetett, tükörbe épített index.
Puhább anyagokat használnak a belső térben, az áttervezett középkonzolba beépítik a következő SL klímaszabályzó tekerőgombjait. A ráncfelvarrás után az alapfelszereltségbe tartozik az oldalsó fejlégzsák.
A benzines csúcsmodellt a 4.3 literes nyolchengeres helyett az ötezres V8-as hajtja, teljesítménye 300 lóerő. Dízelfronton a négyliteres CDI megjelenése hoz változást, a nyolchengeres dízelmotor nyomatéka 560 Nm, teljesítménye 250 lóerő.
A frissített ML bemutatása az idei Frankfurti Autószalonon várható szeptemberben.