A gyártókapacitás bővítésére a Xsara Picasso iránti igen nagy kereslet miatt van szükség. A Citroën európai üzemei 100 százalék feletti kihasználtsággal dolgoznak. Brazíliában, a Porto Real-i PSA (a Peugeot és a Citroën anyavállalata) gyártelepen évente 35 000 Xsara Picasso készülhet. A gyár szomszédságában épülő motorgyártó részleg évi 50 000 motor előállítására lesz képes.
Kínában a korábban bejelentett gyártási tervek megvalósulása után évi 10 000 Xsara Picasso egyterű készülhet. 2000-ben a robbanás előtt álló kínai piacon 52 000 autót adott el a francia autógyár.
Az oroszországi gyártóbázison évi 3000 Berlingo gördül majd le a szalagról. Az üzem a Doninvest autógyártó cég és a Citroën közös vállalkozása
Iránban a Xantia gyártását kezdték meg. A középkategóriás autóból a SAIPA iráni autógyártóval kooperációban ez év végéig 18 000 autó összeszerelését tervezik.