Másként vélekednek azonban az üzemanyagcellás járművek jövőjéről a DaimlerChrysler-nél. Terveik szerint 2004-ben jelenik meg a következő generációs Mercedes A-osztály, amelyből hidrogénnel hajtott változatot is piacra szeretnének dobni.
Udo Winter, a GM és az Opel alternatív hajtási rendszerek intézetének a vezetője szerint a 2004-es időpont még túl korai egy szériagyártású üzemanyagcellás jármű bemutatásához. „2004-ben sok új információval leszünk gazdagabbak az üzemanyagcellák autókba való beépítéséről, de nem kezdjük meg a járművek szériagyártását.”
Egyes vélemények szerint a GM nem akar veszteségeket a HydorGen1-es szériagyártásával, ahhoz azonban, hogy az értékesítés nyereséges legyen, legalább évi 50 ezer HydroGen1 értékesítésére lenne szükség. A GM piackutatásai szerint ez azonban 2000 első évtizedében még nem valósulna meg.
Az Opel Zafirára épülő, de csak ötszemélyes, környezetbarát HydroGen1-es oxigén és hidrogén egyesítéséből nyeri a villamos energiát, ami az elektromos motort hajtja. A HydroGen1 csak tiszta vizet bocsát ki, káros kipufogógáza nincs. A következő generációs üzemanyagcellás járművet, a HydroGen2-t a szeptemberi Frankfurti Autókiállításon készül bemutatni az Opel. Sok információt még nem közöltek az új autóról, az azonban biztos, hogy a HydroGen2 is az Opel Zafirára épül.